tigergutt<3 Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Vi har øvd veldig lenge med å tisse på do, og perioder har det gått veldig bra. I dag er første dagen vi har hatt helt bleiefri, bortsett fra når hun må bæsje. Ellers så har hun sagt i fra hver gang hun må på do, og litt til. Det har gått kjempebra og hun har vært utrolig flink. Men i morra er det barnehage, og ikke alltid noen som kan hjelpe med en gang. Burde vi ha bleie på i barnehagen, eller burde hun få gå uten? Hun blir 3 i oktober og er minst på den store avdelingen så jeg er litt redd for at hun kan glemme seg eller ikke rekke å si i fra!
Puncky med nr tre i magen Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Syns dere skal prøve uten i hvertfall. Ett uhell eller to, gjør jo ikke noe. Hvis det blir mange skift, kan dere jo drøye treningen litt i barnehagen i hvertfall. Men min erfaring er at det er like greit å slutte helt med en gang. Eneste er ute om vinteren da, når det er mye klær og vanskelig å forte seg.
tigergutt<3 Skrevet 19. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2007 takk, takk. Jeg får pakke med to tre skift ekstra så ordne det seg vel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå