Gå til innhold

Jeg vet jeg er dum som et brød ang dette, men.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarer ikke slutte å tenke på kosebamsen som sønnen min mistet for en mnd siden. Han har hatt den siden han ble født og han var veldig knyttet til den. Han er snart fire år nå.

For 1,5 mnd siden glemte han den på en hurtigbåt og etter mange tlf til båten og annonser i avisen er den borte.

Han fortalte siden at det var to gutter som hadde prøvd å tatt den. De satt og spilte gameboy og vår sønn satt en stund ved siden av dem og så på. Da vi gikk av var den borte.

Han savner den sånn og snakker om den og sier at bamsen er lei seg. Jeg har fortalt at vi har mistet den og at den er borte...

Jeg føler meg så fæl som mor som ikke sjekket om den var med da vi gikk av båten. :( Og dårlig samvittighet gnager i meg.

Dere synes sikkert jeg er helt på jordet, for jeg har en frisk og hel gutt. Og jeg er utrolig takknemmelig for det! Men likevel...Føler meg så hjelpesløs når jeg ikke kan få tilbake den gode bamsen hans som han er så glad i.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg godt jeg!

Har du ikke bilde av bamsen? Så kan du prøve å få tak i en ny på finn? Ser det er noen som etterlyser kosedyr der inne av og til. Nettopp fordi de er helt utslitt eller de er mistet.

Skrevet

Oj, det har jeg ikke tenkt på, tusen takk for tips. :) :) :)

Skrevet

Jeg skjønner både deg og gutten din kjempegodt!! kunne du "etterlyst" bamsen? Med bilde og sånn? Ser at du annonsert også.. Håper dere finner den, jeg. og du er ikke teit i d hele tatt, jeg er blitt så følsom etter jeg fødte at jeg hadde grini selv hvis bamsen til min baby forsvant!! :)

Lykke t

Skrevet

Hei, vettu sånn dårlig samvittighet det er det bare mammaer som kan ha. Jeg husker forts da lillebroren mistet katten sin som mamma hadde strikket, på bussen i Oslo. Vi kjørte helt til endeholdeplassen og var på bussstallen og hittekontoret, men fant den ikke. Mamma strikket en ny en til lillebroren min som selvfølgelig ikke syntes den var like god som den gamle. Han savnet den så han og.Mamma lette masse, men den var og ble borte. Skjønner godt at du vil finne bamsen hans jeg, jeg har bamsen min enda. nå er den snart 28 år. Ville blitt kjempelei meg om den ble borte, den bærer på mange gode minner! Håper dere finner den, og eller at sønnen din slår seg til ro med at den er borte.

Et lite tips til en event neste bamse, skriv på navn og nummer, Om dere skulle miste den, kanskje noen snille mennesker ser den og ringer eller sender den til dere.

Lykke til og husk at dårlig samvittighet hjelper ingen.

Skrevet

Dårlig samvittighet for merkelige ting er det sikreste tegnet på at man er mamma ;o) *klem*

Skrevet

Fikk helt vondt nå jeg:o( stakkars gutten din, og deg:o)

gjør som de andre og søk rundt. Hva slags bamse var det da?

Skrevet

Så snille dere er jenter! Tusen takk for gode ord. :)

Hjelper på at andre vet hvordan det er, trodde rett og slett jeg var helt smårar jeg!! Tusen takk igjen. :)

Bamsen ble kjøpt på OBS, er blå og ligner litt på en søt flodhest i ansiktet. På brystet står det "Baby buddy" i gul skrift.

Skrevet

Hørtes kjempesøt ut. Har dessverre ingen slik, hvis ikke skulle du fått den. Håper virkelig at du finner en liknende eller den riktige!! :o)

Skrevet

Du må spørre her inne også, kanskje noen har en liten baby buddy liggende =)

Lykke til!

Skrevet

Uff, kjenner følelsen! Andreas har en bamse som er med overalt! For noen mnd siden var den blitt borte i barnehagen. Vi fant den overhodet ikke! De søte assistentene på avdeligen hans hadde lett og lett etter den uten hell. Jeg tok meg en runde jeg også, i tilfelle de hadde klart å overse den- men akk, jeg fant den ikke jeg heller. Så for meg rama skrik uten ende og 0 nattesøvn pga manglende bamse. Var nesten på gråten! Men da vi kom hjem og jeg skulle kle av ham, dukket bamse opp fra buksebenet! Andreas hadde på seg en bukse med strikk nede ved beina, og hadde altså puttet bamse oppi der.

Gruer meg til den dagen bamse er så slitt at den ikke henger sammen mer- er allerede lappet 3 ganger. Og bamse er kjøpt i en butikk i Trondhjem som nå er nedlagt, og heller ikke funnet i andre butikker=(

Uansett....det heg vil fram til er at du er ikke smårar. Disse bamsene er såååå viktige for gullene våres! Håper virkelig at den plutselig dukker opp igjen, enten den gamle eller en ny erstatter!

Skrevet

Tusen takk Fjerteberte. :)

Tror nok ikke den orginale dukker opp nei, har lett og lett og vært på båten selv. De bare sukker tungt når jeg ringer nå fordi jeg har ringt så mye. hihi

Men håper på og finne en ny en og vaske den noen runder så den blir like slitt som den gamle var. :)

Skrevet

skjønner dette med dårlig sammvittighet. Sofie har en bamse som ble borte på ett kjøpe senter. kjente hjerte begynte og dunke no veldig. heldigvis lå den på ett gulv og ventet på oss. hehe

Skrevet

Sønnen min fikk et Ikea-dyr, og da jeg så hvor glad han ble i dette, dro jeg sporenstreks og kjøpte et til som vi har i reserve i tilfelle slikt skulle skje. Nå er det gått så langt at han ikke får sove uten dette, så jeg er glad jeg har et i bakhånd :-)

Skrevet

Jeg skjønner deg godt jeg.

Hadde bamsen til min junior kommet bort (og gutten min er 8 år!!), hadde det blitt sorg i huset her også.

Han er ferdig med den tiden han trenger Bamse for å sove, men Bamse er jo blitt et familiemedlem, så vi alle hadde blitt kjempelei oss hvis den ble borte :(

Har aldri funnet en like heller, så vi har ingen i reserve. Hadde sikkert ikke hjulpet heller, Bamse er nemlig unik ;)

(Legg merke til at Bamse skrives med stor bokstav, nettopp fordi det ikke bare er en bamse, men det er Bamse! :)

Junior var hos svigers en gang da han var ca 4 år. Den gangen glemte vi helt å sende med Bamse. Det gikk ganske ok å sove, men så fikk han bronkitt mens han var der.

Han var skikkelig syk ene natta, og svigermor fortalte at han lå å krafset etter Bamse hele natta. Hun fløy opp på loftet og hentet fram gamle bamser, som hun stakk bort til ham når han krafset i søvne. Men selv om han sov, kjente han at det ikke var Bamse ja, så de ble bare dyttet i gulvet.

Svigermor ringte oss helt på gråten neste morgen, og sa at vi måtte komme med Bamse. Det er to timers kjøring. Jeg hev med i bilen, med Bamse i baksetet, for dette var en hastesak.

Åååå...dere skulle sett ansiktet på junior da jeg kom inn døra med Bamse. Han enset ikke mora, men kastet seg over Bamse og koste og koste.

Siden den gang har vi aldri glemt Bamse igjen!

Så jeg skjønner godt at dere savnet kosedyret. Prøv med en annonse på Finn du, håper dere finner den igjen!

Lykke til, og medfølende klem fra meg til lillegutten din.

Skrevet

Tusen takk for alle gode ord jenter, dere er så søte. :)

Har spurt etter en sånn bamse her, men skal legge ut på finn.no eller no sånn også. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...