Gå til innhold

Hvem ber DU i 1-årsdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tiden er straks inne, og lurte på hvem jeg skulle invitere.. Først tenkte jeg på tanter og onkler(noen av de er skikelig engasjerte og bor i nærheten), andre igjen bor milevis unna(opptil 10 timers kjøring m bil)..Er d sånn at hvis man ber èn tante, så må man be alle, selv om vi ikke har særlig kontakt?? Er liksom ikke alle jeg har lyst til å be, ser ikke helt vitsen. dessuten blir d kjempemange..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi ba besteforeldre, tilsammen 4 søsken med barn....det ble litt voldsomt for 1-åringen vår. Så kanskje ville jeg delt opp bursdagsfeiringen hvis jeg kunne gjort det en gang til...

Skrevet

vi skal ha 4 feiringer vi når den tid kommer..

1 for mamma sin familie

1 for pappa sin familie

1 for min kjæres familie

1 for dib venner og andre venner:)

ellers blir det bare tjas og mas

Skrevet

Her blir det sikkert mas også pga alle skilsmissene, men vi har bestemt oss for at DERES problemer ikke skal bestemme hva vi gjør.

Vi tar en beskjeden feiring med:

mamma, hennes samboer og min 14 år gamle halvbror

pappa og evt kjærsten om hun kan/vil, god venn av pappa og oss ellers

min manns mor og hennes samboer

min bror og evt hans kjærste

faren til min mann bor 8 timer unna, hans bror og søster med deres familier likeså.

Skrevet

Ikke Rune Rudberg ihvertfall;-P

Skrevet

Tanter og onkler med familie. Morfar, oldeforeldre (mormors foreldre), faddere og noen ytters få nære venner.

Farmor og farfar bor utenlands. Oldefar(morfars far) kommer aldri på noenting likevel...

Skrevet

Besto og morfar, tante og onkel m/2 barn, oldebesto og oldebesten... Er de vi kommer til å be lørdagen etter bursdagen hennes... Lørdagen før, ber vi kanskje en venninne eller to m/fam.

Samboers familie bor 8-9 timer unna, så de får vi feire m via nettet, eller noe... Er snuppa heldig, får ho kanskje gave fra tanta på den siden når ho blir 15 og konfirmant... Neida, men ho har enda ikkje fått dåpsgaven sin, og er snart 7mnd siden dåpen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...