loppelaura Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Hmmm... det er litt rart å tenke på at Norge ble kristent med tvang under viking tiden, de som ikke lot seg overbevist av Olav Tryggvason sin hvite krist ble skamslått og drept! Ja sånn ble vi et godt kristent land!!!! :-) he he...
Klikk Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 Ja, ikke akkurat den beste måten å gjøre det på nei... :/
CARCEL Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Ikke rart i det hele tatt. På den tiden var det ingen kjære mor. Og vikingene hadde vel også drept de kristne om de fikk sjansen, i Odins navn. Så jeg synes det var lurt å være litt føre var, og løse problemet med en gang. Ja, tenk så slapp vi holmgang.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 Ja det er veldig smart å drepe CARCEL! Du har kanskje glemt de 10 bud eller du er kanskje ikke kristen
loppelaura Skrevet 20. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. august 2007 Nå må vi ikke glemme at Norge bestod av vikinger, det var ikke vikingene og de kristene,men vikinger som "ble" kristne....... Men de fortsatte å drikke blod og blote et par hundre år til. Ja det er noe til forfedre!!! De var tøffe, jeg er stolt jeg, ikke sånne pingler som oss som griner for alt og syter og har vondt!!! he he....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå