WP-TLogPeanut Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Hvordan går det med alle kjente? Med meg og TL går det bare bra Hun har blitt mammas storpie,på onsdag blir hun 18 mnd Har 50% plass i bhg og stoortrives der,så langt hvertfall Har nå oppdatert hjemmesida med litt bilder,hehe. Fikk plutselig ånden over meg igår,så lasta opp bilder helt fra mai Skriv gjerne noen ord om hvordan dere har det,alle gamle kjente,er så lenge siden jeg har vært her inne nå,så er vel mye som har skjedd hos dere også`? Klemmer fra
Gjest Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 så kjekt å se nicket ditt her igjen:) Hva var navnet på siden din?
WP-TLogPeanut Skrevet 19. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2007 Ups,sjaloman,glemte jo link hihi www.wenchepiaogtonelisetuppa.piczo.com
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 Hei Snuppa! Her går det i 210... I morgen starter skolen igjen... HURRA!!! hihi Mini trives veldig godt i bhg og. Hun får så skryt av at hun er så snill... Eler jobber og jobber jeg, og når jeg ikke jobber, søker jeg nye jobber. Og gubben har mista jobben, og skal starte for seg selv...*grøss* Klemmer til dere begge fra
Blue Lady Skrevet 19. august 2007 #5 Skrevet 19. august 2007 Heidu! Jeg har fått baby ) og Lucas har blitt 2 år! Så fint å høre at dere har det bra og at TL trives i barnehagen!
Monajenten Skrevet 19. august 2007 #7 Skrevet 19. august 2007 Så koselig å se deg igjen!! Lenge siden:) Hvor har du kjøpt den tøffe bodyen med tekst på foran og bak, den med syns du jeg er søt? Og pysjamasen? Nydelige Tone Lise, og knallstilige klær:-D
Julie Angelica:) Skrevet 19. august 2007 #8 Skrevet 19. august 2007 Hei hei. Så moro at du er her igjen da. Har alt signert gjesteboka di. Tone Lise har blitt så stor og fin jente:) Jeg har også lagt in flere bilder hvis du vil se. De i sort/hvitt nederst på Julie Angelica linken, er de siste for en uke siden:)
Gjest Skrevet 19. august 2007 #9 Skrevet 19. august 2007 hei på du snuppa;) du vet jo hvordan det går med meg,men måtte nå bare si her her og;) måtte innom å snike på hjemmesiden..å så stor hun har blitt.. nydelig:D
WP-TLogPeanut Skrevet 20. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 20. august 2007 Hajjo BeNtemooor Hehe,blir vel godt når skolen starter på igjen ja tenker jeg Godt at mini trives og Lykke til med jobbsøkinga videre,og oioi,lykke til med gubbens prosjekt Går en spennende (altfor? hehe) tid i møte dere da! Klemmer
WP-TLogPeanut Skrevet 20. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 20. august 2007 ehm hæ? synes ikke det er noooe lenge siden vi satt å gjetta på hvem som var gravid jeg Gratulerer såå mye med den nye babyen og med toåring Tiden går fort ja!
WP-TLogPeanut Skrevet 20. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 20. august 2007 Hei R.C. takk for hilsen i gjesteboka Må inn og se på nye bilder ja Sikkert blitt bra stor jenta di og nå ja tenker jeg
WP-TLogPeanut Skrevet 20. august 2007 Forfatter #13 Skrevet 20. august 2007 Heihei Monajenten Koselig å se dere igjen og , hihi Har kjøpt bodyen og pysjamasen på Exit her i Tr.heim
WP-TLogPeanut Skrevet 20. august 2007 Forfatter #14 Skrevet 20. august 2007 Kooselig å høre Tenker masse på alle dere dib-damene Er vel blitt mye utskifting og mange nye fjes her,føler meg litt fremmed egentlig,så veldig trivelig å se noen "gamle" nick
Gjest Skrevet 20. august 2007 #15 Skrevet 20. august 2007 Hei du, koselig å se deg igjen. Her har snuppa blitt 17 mnd drøyt og skravler og prater og synger og hoier dagen lang. Elsker å være ute, gleder seg til barnehagen hver eneste dag, og vil nesten ikke være med hjem....? Hm...må jobbe litt med den kanskje..;o) Fant ut i går at vi ikke gidder prevensjon lenger, så får vi bare se når det kommer et søsken til Fanny *uhu! spennende*
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 20. august 2007 #16 Skrevet 20. august 2007 Hei WenchePia.. Koselig og se deg her igjen og at alt er bra med dere:)) Her går det ikke så bra, nesten ikke sovet på 2 uker og dagene er et ork og komme seg igjennom... Klem
WP-TLogPeanut Skrevet 20. august 2007 Forfatter #17 Skrevet 20. august 2007 Hehe kjenner til den der,TL løper i motsatt retning når jeg kommer for å hente tegn på at de stortrives vettu Så spennende da,å droppe prevansjonen Masse lykke til da ;D
WP-TLogPeanut Skrevet 20. august 2007 Forfatter #18 Skrevet 20. august 2007 Ja,men det er bra må si hei overalt hehe Hun har blitt stor ja,det går så fort atte! Klem
WP-TLogPeanut Skrevet 20. august 2007 Forfatter #19 Skrevet 20. august 2007 Skjønner at dagene er veldig slitsomme og at du ikke sover nok... Godt at du skriver om det og får det ut da,og kan fortelle at nei,jeg har det ikke så bra. Håper nå det blir bedre med tida hvertfall vennen...Helt bra blir det vel aldri etter en slik opplevelse,men... Sender en stor klem til deg , og avslutter her før jeg skriver noe dumt ;p
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 20. august 2007 #20 Skrevet 20. august 2007 Takk for klemmen... Sambo har begynt på jobb igjen dag så er veldig rart ogf være aleine, men har jo skjønne barna mine som jeg koser masse med og som trøster meg..... PS. Kikka på hjemmesida, så stor TL har blitt da. Også så skjønn, ligner på mamman sin ho )) Klem
WP-TLogPeanut Skrevet 20. august 2007 Forfatter #21 Skrevet 20. august 2007 godt du har de å konsentrere deg om,en må liksom fungere litt i hverdagen likevel da. Ja,blir visst bare mer og mer lik meg hører jeg de sier
Honningmelon Skrevet 20. august 2007 #22 Skrevet 20. august 2007 Må bare si at jenta di var utrolig søt :-) Og hadde mange tøffe klær :-)
snuppelure 74 Skrevet 20. august 2007 #23 Skrevet 20. august 2007 Så hyggelig å se deg igjen snuppa Har lurt fælt på hvor det har blittav deg og hvordan det går med dere Her går det bra, amalie blir jo snart 19 mnd og er foreløbig hjemme med meg, men skal prøve å få til noe et par dager i uka , men vi fårse Vi har jo kjøpt hus og kommet vel inn og bare stor koser oss i huset vårt Også kommer det jo mest sannsynlig en liten guttemann på nyåret ) Mange klemmer fra Amalie og
Gjest Skrevet 20. august 2007 #24 Skrevet 20. august 2007 Åååå så stor hun har blitt Du har vært savnet her inne, så rolig her uten trønderjentene hehe.. Her har alle det fint, jeg skal på jobbintervju til onsdag og tuppa begynner i barnehagen 1 september mamman veksler litt mellom å grue og glede seg til det da hehe, så vi får se hvordan det går. Hun er jo straks 17 mnd nå så hun begynner å bli stoooor jente hun også, skravler som en foss og alle ler seg skakk av det hun sier. I går fikk jeg streng beskjed om at jeg var dust hehe (hvor hun har fått det ordet fra det aner jeg ikke)
WP-TLogPeanut Skrevet 20. august 2007 Forfatter #25 Skrevet 20. august 2007 Næmmen,skal Amalie få en lillebror hun da så koselig at det blir en av hver da snuppelure Grattis med nytt hus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå