Gå til innhold

jeg har født:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

mandag 13 august kom jenta til oss,etter en 6 timers fødsel fikk vi se vindunderet så har bodd 9 mnd inni meg...hun er så vakker.jeg mistet endel mer blod enn tillat så jeg lå med drypp og på observasjon noen timer etter fødselen.jeg kom hjem onsdagen....hun er ennå navneløs.står mellom Rine og Lisa....hun var 4314gr 52 cm og 36 rundt hodet.....var en fin fødsel er ikke skremt,hadde lystgass,men følte ikke det hjalp noe særlig...men va lettere å puste riktig da jeg hadde den masken på......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye!! Å masse lykke til nå i tiden fremmover!!:)

Skrevet

Gratulerer så mye :)

Var det en grei opplevelse med tanke på jordmødre osv? Uff føler de er så sure jeg nede på føden. Har hørt at de er så mye hyggelige oppe på fødeloftet men jeg vil ha epidural så må nok være nede ja.

Kos deg masse med babyen din :)

Skrevet

heisann,jeg hadde en student med meg og det var jeg glad for....de var ganske travle den dagen jeg fødte med tvillinger og trillinger,hehe.... men hun jordmoren var ganske bestemt og det tror jeg kan være bra...studenten var helt super...men ja jordmora virket kansje lirr bisk.... var på 7h etterpå pga blødningen min og der jobbet en jordmor et par dager som egenlig jobber på fødeloftet og hun var koseligast av de alle så ja kansje det e någe i det der....

Skrevet

Gratulerer såå masse..

lykke til med navnevalg (heia Rine)

Skrevet

Gratulerer med babyyy:)

Gleder meg så masse jeg også når alle andre får babyene sine:)<3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...