Gå til innhold

Hva synes dere om denne???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne sms`en tikket inn på begge mobilene til samboer og meg en dag vi ikke svarte mob.tlf da vi ikke hadde den med oss....!!! Fra svigermor selvfølgelig!

 

:Vi hadde tenkt og besøke dere i dag, men dere gidder visst ikke ta telefonen når jeg ringer. Dere burde egentlig skamme dere. Sånn ville aldri vi behandlet våre foreldre. Håper ikke dere oppdrar ......(navnet på datteren vår)til og gjøre likedan!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha morsomt

Skrevet

Og hun var skikkelig forbanna da hun sendte den kan du tro...!

Frekt, frekt, og atter frekt synes nå jeg..

Skrevet

Ja det kan du nå trygt si!

 

Mange som ikke forstår at selvom man har mobil, så er det ikke ALLTID man vil/kan være tilgjengelig!

Skrevet

Greit dere ikke hadde mobilen med og kunne svare...

Men for at hun da sender en SLIK melding så ligger det sikkert mer bak enn bare det at dere ikke kunne svare da hun ringte.

Skrevet

"Vi hadde ikke mobilene våre med, derfor tok vi ikke telefonen da dere ringte. Beklager at du trodde vi ikke ville ta den. Håper dere kan komme på besøk neste helg"

Skrevet

Spiller jo ingen rolle hva dere har svart..

 

MÅ jo være en grunn..en historie for seg selv BAK årsaken til at din svigermor skriver slike mld til dere.. uansett..

Skrevet

Anonym 8:25 og 10:23:

 

Selvsagt kan det være HI som er ei megge, men det kan like mye være ei svigermor som er hårsår. Kanskje historien bak er at de ofte ikke tar med seg mobilen, og dermed ikke tar den?

 

Uansett er SMS et dårlig medium å ta slike ting opp i. Det er fort gjort å missforstå, og skape mere problemer.

 

Jeg foreslår for HI at de inviterer svigerforeldrene på middag og snakker om det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...