Mø schæl! Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Jeg skal begynne med dette på skolen nå, og er heeeeeeelt grønn. Må ha det helt fra scratch. Får nok en innføring etterhvert, men hadde vært kjempegreit å ha vært litt forberedt, så er det noen som kan hjelpe meg litt? Hva går det ut på? Gode / dårlige erfaringer? Takker veldig for svar :-)!
tonebf Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 jeg brukte det i fjord på skolen, kom ganske godt inn i det.... du lærer det på skolen etterhvert, du får info og innføring i det! vi brukte det mest til at lærere la ut lekser, info og oppgaver der og vi leverte inn oppgaver osv... veldig kjekt når du er borte noen dager pga sykt barn osv at du kan få oppgavene på nett! noe spesielt du vil vite? hvordan skole begynner du?
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 hadde det på vgs. Er et "skoleforum" hvor du kan sende mld med lærere og elever,få informasjon om lekser,sende inn oppgaver o.l Husker det var ganske morsomt i beynnelsen,greit med lite lapper men heller info og lekseplan på nett,så slipper man å gå glipp av noe osv:)
Gjest Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 Du får kurs i det på skolen du begynner på..! Sitter her og er helt grønn jeg også, hehe..! Men prøver å sette meg litt inn i det da, regner med det ikke tar så lang tid når man bare skjønner det ;-)
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 19. august 2007 #5 Skrevet 19. august 2007 hadde også det på vgs. ikke noe stress, får opplæring i hvordan det brukes i løpet av de første skoledagene:)
Solskinnsjenta Skrevet 19. august 2007 #6 Skrevet 19. august 2007 It's learning er et program som gir deg og foreleserne dine mulighet til å organisere skolehverdagen din. Foreleser kan legge ut info om forelesninger, pensum, oppgaver o.l. Du har mulighet til å sende meldinger til alle som er tilknyttet systemet på din skole, levere oppgaver, samle egne dokumenter i egen mappe, opprette egne, lukkede grupper - f.eks kollokviegrupper o.l. og sende dokumenter til andre i gruppen/klassen - også til flere samtidig. Jeg har både gode og dårlige erfaringer. Stort sett basert på hvordan forelesere velger å bruke platformen. Noen forelesere er flinke til å legge ut info, oppdatere timeplan osv, mens andre ikke gidder. Så det er egentlig veldig personavhengig!
hostogharkheledagenlang Skrevet 19. august 2007 #7 Skrevet 19. august 2007 its er veldig greit, bruker det på jobben, det er bare å trykke seg litt frem så lærer du det kjapt. Eneste som er teit er at man kun kan sende meldinger til de som er innenfor its, så er det noen utenforstående må man sende mail annetstedsfra. Ellers fornøyd. Lykke til, dette klarer du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå