liljepike med spire:) Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Har en sånn babywatcher, og gjett hva? I kveld fant jeg TO hurtige hjertelyder sterkt og tydelig. Den ene var langt opp på den ene siden og den andre var langt ned på den andre siden. Trodde det var babyen som hadde flyttet på seg så prøvde flere ganger, med samme resultat! Jeg har flere tvillingpar i familien, så prøvde egentlig bare for moro skyld. Det kan vel ikke være ekko, for det var jo så tydelig begge steder.....
Bea har snart 4 barn? Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Går du med tvillinger!!!!???? Gøy da vell..... Kor lenge til du skal på ultralyd da?
nr 6 på vei Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 Nysgjerrig vi, skynd deg og svar.......... Lenge på vei? H eh he.....
nennemor og vesla Skrevet 19. august 2007 #5 Skrevet 19. august 2007 Oi, så spennende.. Kanskje du må forandre "liljepike med spire" til "liljepike med spireR"
Athina' Skrevet 19. august 2007 #6 Skrevet 19. august 2007 Jeg tror ikke du har det for jeg hørte hjertelyden på flere plasser i dag med BW når jeg først fikk tak i den , svarte deg på 2.tri :-)
liljepike med spire:) Skrevet 19. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. august 2007 Ultrlyd om to LAAANGE dager:) Blir spennende!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå