Gå til innhold

Men i alle dager.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg litt nærvøs her. Har en sånn babywatcher, og gjett hva?! I kveld fant jeg TO Hurtige hjertelyder. Det kan vel ikke være ekko? Den ene hørte jeg høyt oppe på den ene siden og den andre langt nede på den andre siden. Trodde babyen hadde snudd seg så prøvde flere ganger med det samme resultat.... Jeg har mange par tvillinger i fam. så prøvde å finne flere bare for moro skyld....... Det kan da ikke være noe annet enn at det er to babyer der inne???? Ønsker raskt svar om jeg kan ta feil eller ei..... Signerer med anonym fordi jeg føler meg litt paranoid.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anar dessverre ikkje korleis slike babywatcherar fungerar, så kansje du skal få det sjekka med UL dersom du er usikker. Viss ikkje kan vel kansje jordmor eller lege også hjelpe deg.

Skrevet

Hvor langt er du på vei?

Skrevet

det kan være din egen puls da? Da jeg va hos jordmor hørte jeg tydelig min egen puls som jeg trodde var babyen

Skrevet

Det var ikke min egen puls for hjertelyden lå på henholdsvis 135 og 140 sånn cirka, og så høy puls har jeg ikke:) Er atten uker på vei.....

Skrevet

da kan det være tvillinger da.. Har du fått stor mage enda? Når skal du på UL da?

Skrevet

to LAAAANGE dager til:) magen er stor, men det er den ellers også:)

Skrevet

Jeg har BW og jeg tror det kan være at det er samme hjertelyden du hører. Jeg slet med å finne den i dag hos hutten men når jeg først fant den var den både her og der, og jeg vet at det er bare en inni der. HAr du ikke vært hos jm eller lege som har sjekka med doppler før da? Og du skal vel snart på ord.ul vil jeg tro? Er du SÅ mye større enn man er med 1 i magen, for jeg vil tro hadde det vært 2 inni der så hadde du allerede hatt stor mage og hadde lurt på om det var 2 omtrent fra begynnelsen :-) Flere på 1.tri som har vært mye over normalen store tidlig og blitt sendt på tidlig ul for å se om det var 2 - og det var det :-)

Skrevet

Jeg har vært hos jordmor ja, når jeg var seksten uker, å ja, hun nevnte på at magen var stor ja. sf mål på 20 i uke 16:)

Skrevet

Ja da ligger du høyere, jeg var 16,5 cm i uke 16 :-) Vel blir spennende å høre om 2 dager :-) Hold oss oppdatert :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...