Gå til innhold

Noen som har Quinny Freestyle 3xl?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fornøyd? Hva koster den ny? Jeg kjøper antagelig en brukt en i morgen,nydelig beige, 2006 modell, veldig pent brukt. 2500 kroner,hvodan høres det ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har og er kjempefornøyd. Hvis det bare er sportsvogna dere skal kjøpe synes jeg 2500kr var litt dyrt. De koster vel bare 3500 nye tror jeg, og er vel på tilbud innimellom. Vi kjøpte vår for 3500 i 2005.

Skrevet

Jeg har den, og jeg elsker den.. Har sportsdel jeg da..

Min er svart og jeg kjøpte den HELT ny, nå i år for 2500. Så jeg syns det var dyrt med 2500 for en 1år gammel brukt.. min var på salg da, men alikavel..

Skrevet

Da skal jeg jammen meg prøve å prute:)

Skrevet

Har sett den på salg på barnas hus til 2500 nå så ville prøvd å prute litt ja :D

Skrevet

Kjøpte en helt ny i Sverige for 2400 NOK, så den prisen var noe stiv, synes jeg.

Jeg er veldig fornøyd med den. Lett å trille og småtten trives godt oppi der. Det er kun to ting som er litt negativt. Det ene er at det er liten plass i kurven under (men det kan jo løses med et nett, hvis du vil) og det andre er at den nok kommer til å bli litt liten etterhvert, for den er ikke så lang (i hvert fall hvis barnet skal sove i den).

Skrevet

Jeg må si jeg ikke var fornøyd..synes det er en simpel vogn...

Men sikkert fordi jeg tidligere har vært vant til Simo..og sverger til den vogna.:)

Skrevet

Må bare "krangle" litt med mamman til A & M + Joakim. He, he.. ;o)

Jeg hadde Simo før og var ikke spes fornøyd, derfor byttet jeg. Smaken er som baken!

Skrevet

Vi har den med både bagdel, sportsdel og bilsete som kan klikkes på. Utrolig praktisk vogn, lett og god å trille. Eneste minus er veldig lite nett under vogna, knapt plass til en handlepose.

Har også en Simovogn, men den er mye tyngre og mer tungvinn å dra med seg. Liker bagdelen der best kanskje, men ikke sportsdelen da setet er for bratt.

Veldig kjekt med en av hver da hi hi hi ;)

Skrevet

Jeg vurderer også å kjøpe den vogna, og lurer på om det går an å ha den begge veier? Altså selve sittedelen.. Og om man får med sånn bøyle foran ungen...?

Skrevet

Jeg har en Brio kombi og en Carena Spint fra før, men prøvde Quinny på lørdag og falt så for den:)

Skal jammen sjekke Barnas Hus først jeg da.

Skrevet

Haha, nå så jeg akkurat et bilde med sånn bøyle, så glem det spørsmålet, hehe!!

Skrevet

Har også den vogna i rød,elsker den men som nevnt åver liten plass til bagasje:)

Skrevet

Jeg var ikke fornøyd med den, faktisk den værste vogna jeg har hatt.

Skrevet

Lov å "krangle" litt..hehe..

For meg var quinny vogna slik..: Liten plass i bagvogna, dårlig plass under vogna, alt for åpen, slik at nurket ikke ville sove i den, vanskelig å slå sammen, tok alikevel mye plass i bilen fordi den er så bred mellom bakhjulene, tippet lett, vond å trille bakovervendt, så simpel ut med den plastikken som var regntrekk, dårlig myggnetting, og sportsvognsdelen er rett og slett simpel.

Positivt: Lett å trille i butikker og humpe opp og ned trapper + å kunne sette maxi cosi setet på adapteren. Thats it..

Skrevet

Litt delte meninger her, men de fleste ser ut til å være fornøyd, da kaster jeg meg rundt å sier jeg skal ha den,er en annen interessert også, så jeg må bestemme meg nå.

Takker for svar:)

Skrevet

Jeg merker at jeg fikk lyst til å gå litt nærmere inn på HVORFOR jeg simpelten bare elsker min Freestyle :)

Den kan brukes begge veier, ved at man enkelt snur sittedelen.

Snuppa sitter kjempefint i den, og den har ekstra hodepute og kjempegod polstring på sidene. Så det ser så myyykt og deilig ut å sitte i den. Den er kjempegod å trille, godt å holde i og jeg syns SLETT ikke den velter lett. Har hatt en annen trehjuling tidligere, og den veltet lett den, derfor byttet vi til quinny :) (alle trehjulinger kan hvelte om man går inn for det, forsåvidt også 4hjulinger)

Skal jeg trekke fram noe som kunne vært bedre, så er det som flere har nevnt bagasjeplass, men det er ikke SÅÅÅ dårlig plass hellet altså, men kunne vært bedre ja.. Den tar litt stor plass sammenlagt, men så lenge sittedelen er vendt MOT deg, så blir den mindre enn om den er FRA deg, bare et tips.. Jeg "brekker" også styret ned, for å få den mindre når jeg har den i bilen. Den er også litt bred over hjulene, men hvor ofte kommer du opp i situasjoner hvor det blir et stort problem? joda, kanskje du må gå en liten omvei rundt et stativ i en butikk, fordi du ikke kom ut den smaleste veien, men jeg elsker vogna mi. Har hatt 4 vogner til snuppa på under et år, hmmmm, hehe, men dette er den beste hvertfall.. :))

Skrevet

Og... Min snuppe er langt over gjennomsnittet for lengde på sin alder.. og hun har enda GOD plass i vognen.. både sittende og liggende.. hun er 80cm lang..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...