Nær mamma Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Jeg hater bukser med sleng eller bootcut, og nå trenger jeg sårt en mammabukse siden kulen sprenger litt på Vet noen om mammabukser som er smale i bena???
Buick Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Stikk motsatt av meg du då Har nokre gamle liggande som er veldig smale i beina og som eg heilt klart ikkje kjem til å bruke, men dessverre for deg er dei vel helder utslitt;)
pea-in-the-pod Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 Er sååå enig med deg, og fine mammaklær er ikke akkurat lett å finne. Fant faktisk 2 med smale bein på Lindex (har aldri handlet klær der før, men nå er det liksom første valget!). 1 brun og 1 sort. De sitter kjempefint, og i tillegg var de på salg og kostet 99,- !!!! Hadde kjøpt de om de så hadde kostet 500,- så det var en superbonus. Ellers fant jeg et par relativt smale jeans på HM.
Nær mamma Skrevet 19. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. august 2007 Da løper jeg på Lindex i morgen den dag! Typisk at de er ute av prod siden de ble solgt på salg, men kan jo håpe!!
Gjest Skrevet 19. august 2007 #5 Skrevet 19. august 2007 Jeg synes det er vanskelig å finne de vide nok ;o) Synes fler av de på H&M er smale i beina, men ser at de har ulike modeller fra plass til plass... Du får sjekke litt rundt )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå