Gå til innhold

Vel overstått for Emils store dag..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Stakkars lille klumpen min, sovet fra kl fire i ettermiddag - helt utslitt etter en vellykket dag med dåp og fest..

 

Hele dagen gikk som på skinner, eneste nedturen var når presten "glemte" å si hans fulle navn.. Alle de andre barna, 7 stk ble nevnt og en av disse var ikke der en gang - så lille Emil ble brått en Pernille.. hi-hi

 

Det er god en kan se litt humor i slikt til tross hvor kjedelig det var..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer!!! kjedelig med presten, men ikke la det skygge over for alt som var bra!!

Skrevet

Var dette i vålerenga kirke? vi døpte også der i dag:-)

Skrevet

hehe.. ja, det stemmer det!

Skrevet

Gratulerer med vell overstått dag :-)

Skrevet

Takk, og nei det gav bare litt annet samtaleemne under maten.. Men det var aldeles ikke prestens feil da - kontoret som har rotet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...