Gå til innhold

Stingene. Noen som vet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt at de verker når de holder på å gå ut, og når er det vanlig at de forsvinner??

takker for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

det kan gjøre vondt i stingene en stund etter fødselen, men etter 6 uker er det ikke vanlig at det er sting igjen. altså da skal de ha forsvunnet (de absorberes).

hvis du har smerter kan det være lurt å ta en tlf til legen din.

 

jeg hadde litt vondt og det sved når jeg tisset, så gikk til legen. hun så at det sto 3 sting igjen (dette var ca 7 uker etter fødselen). det var en veldig hard tråd og hun fikk ikke til å fjerne de. så jeg ble sendt til sykehuset og fikk dem fjernet med bedøvelsesspray (som hjalp lite i grunn...).

etter dette har jeg ikke hatt noe særlig med smerter.

 

god bedring! :)

Skrevet

takk for det. er bare 9 dager siden fødsel, men så ut som om stingene holdt på å løsne. og så gjør det vondt å gå og stå. får ta en tlf hvis det ikke bedrer seg. (ble verre i løpet av helgen)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...