Mamma til M07 & M09 Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Er det normalt at de verker når de holder på å gå ut, og når er det vanlig at de forsvinner?? takker for svar.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 hei! det kan gjøre vondt i stingene en stund etter fødselen, men etter 6 uker er det ikke vanlig at det er sting igjen. altså da skal de ha forsvunnet (de absorberes). hvis du har smerter kan det være lurt å ta en tlf til legen din. jeg hadde litt vondt og det sved når jeg tisset, så gikk til legen. hun så at det sto 3 sting igjen (dette var ca 7 uker etter fødselen). det var en veldig hard tråd og hun fikk ikke til å fjerne de. så jeg ble sendt til sykehuset og fikk dem fjernet med bedøvelsesspray (som hjalp lite i grunn...). etter dette har jeg ikke hatt noe særlig med smerter. god bedring!
Mamma til M07 & M09 Skrevet 19. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2007 takk for det. er bare 9 dager siden fødsel, men så ut som om stingene holdt på å løsne. og så gjør det vondt å gå og stå. får ta en tlf hvis det ikke bedrer seg. (ble verre i løpet av helgen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå