Bigm@mm@*Fødekl@r* Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Hei jenter! Lurer på deres erfaringer på dette? Når skal man begynne å ta det, hvor blir nålene satt, tar det lang tid, vondt? Jeg har vel nesten bestemt meg for å prøve det denne gangen! Vil gjerne høre deres synspunkter )
Gjest Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Jeg gikk 16 dager over med førstemann. Fikk modningsakupunktur flere ganger, og kan ikke akkurat si at det hjalp nei Men det er jo godt mulig at jeg hadde feil innstilling, at man må ha en veldig sterk overbevisning for at det skal virke?
-Lane- Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 Jeg gikk 11 dager over sist. Fikk modningsakupunktur den 10. dagen kl 18.00. Våkna neste morgen med rier, og 16.44 var ho ute. Så ja, jeg tror det virker.. Husker ikke helt hvor lang tid det tok, men jeg fikk noen nåler i håndledd og fotledd (som jeg husker). Var ikke vondt.
chianti70 Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 Jeg var over termin da jeg forsøkte modningsakupunktur. På meg hjalp det heller ikke. Akupunktøren sa at jeg hadde ingen sperrer som hun kunne løse opp i, så for meg hjalp det ikke. Men forsøk det gjerne. Hun satte nåler i ørene, anklene, på magen, på hånda, og muligvis flere steder. Det gjorde ikke vondt, men var litt merkelig for meg som ikke hadde forsøkt noe sånt før.
gobop Skrevet 19. august 2007 #5 Skrevet 19. august 2007 Jeg skal også prøve, men begynne hos akupunktøren min, som jeg regner med har større kompetanse med alle sine år med utdanning. Mener å ha hørt at man skal begynne i uke 35? Jeg har ikke opplevd at det gjør vondt. Ble kvitt en migrene jeg hadde vært plaget med helt siden jeg var 12 år
Caelyn Skrevet 19. august 2007 #6 Skrevet 19. august 2007 Sykehuset her jeg bor og akupunktøren jeg går til begynner ikke før man er over 37+0. Så det kan variere når man begynner. Vet andre starter veldig forsiktig ved 35+..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå