Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Har lyst å få omvisning på føden men er samtidig litt redd for at jeg skal få mer "skrekken" før fødselen. Hva er ders erfaringer? Vil dere anbefaøe det eller er det like griet å ta det på sparket når den tid kommer?
*Villekulla* Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Jeg var på omvisning i forbindelse med ks-samtale. Må innrømme at jeg ble litt skuffet. Var gammelt og shabby... Men da vet jeg i allefall hva jeg går til :-)
elro "fødeklar" Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 Hei. Vi var på omvisning på onsdag. Vi hadde en samtale med jordmor om praktiske ting som; parkerinsmuligheter, ønsker vi hadde rundt fødselen, når vi skulle ringe fødeavdelingen, hva vi trengte av praktisk utstyr, hvilke tilbud de hadde for mat, overnatting for far (familierom) o.l. Etterpå hadde vi en omvisning på en fødestue hvor vi også gikk gjennom fødestillinger og hvilke smertelindringsmetoder de kunne tilby oss. Vi synes det var veldig interressant og er glad for at vi gjorde det!
Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 søsteren min var på omvisning.. og hun sa det var kjekt.. hun fikk vite mye og om hvor de skulle gå inn/parkere vis de kom om natten, hvor de skulle gå inn og fikk se litt rundt. hun sysn det var en god ide. eg skal i morgen på omvisning;)
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 Hvor skal du føde? Jeg skal føde på Ullevål i Oslo, og da jeg ringte og spurte om omvisninger, sa de at det hadde de sluttet med for flere år siden... Synes det kunne vært greit å blitt vist rundt, jeg, me det går sikkert fint uten også. Lykke til!
line_n & sara Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 man kan visst få en slags omvisning på ullevål, men man må betale, og man får se mange bilder, ikke en fødestue.. jeg var der en søndag pga ekstra ul sjekk, siden jeg hadde kjent lite liv i flere dager, og da var jeg på fødeavdelinga som jeg skal føde på ( så jeg fikk snik-titta litt da! og hilst på flere jordmødre og en lege! så egentlig ut som en vanlig sykehus avdeling!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå