Gjest Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 noen som har gjort det og som kan gi meg noen tips, mønster? har ikke mye erfaring med sying, er det ett stort prosjekt å gi seg i kast med, når man har lite erfaring?
LegallyBlond Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Er i gang med å sy pose til mini nå, er selv helt fersk, men det går veldig bra!! Bare jeg får tid til å sy så er jeg ferdig i løpet av uken, håper og tror resultat blir ok =) Oppskriften jeg bruker har jeg tatt utgangspunkt i en jeg fant på www.tettinntil.no (eller var det .com) på sysiden der, så endret jeg den litt så jeg får den sånn jeg vil (omtrent samme form som odenwâlderposene). Er også en del oppskrifter på nybaktmamma.com. BAre søkte på nettet jeg, dukket opp mange!! Bruker en IKEA-dyne til for, og hvis du vil ha den enda varmere kan du sy posen i fleece.
LivetErEnLek Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 På sysidene til tettinntil, finner jeg bare oppskrifter på forskjellige bæredingser, men ingen vognposer. Har du en link å by på?
2 gutter og 1 jente Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 jeg er ogsaa i gang med en pose. har ikke kommet saa kjempe langt enda, men tror det gaar fort naar jeg faar satt skikkelig igang:) jeg har heller ikkew syerfaring. jeg gikk til ei venninne som har voksi-pose og tegnet av den paa toeyet jeg har kjoept. tror den blir knallbra! skal kjoepe ei junior dun-dyne paa jysk og bruke inni; det blir en pose som ingen andre har i brun cordfloeyel utenpaa og masse soete dyr i foret! veeeldi fornoeyd saa langt!!
LegallyBlond Skrevet 19. august 2007 #5 Skrevet 19. august 2007 Her er link til dne posen jeg har tatt utgangspunkt i: http://www.tettinntil.com/forumet/showthread.php?t=29222
LegallyBlond Skrevet 19. august 2007 #6 Skrevet 19. august 2007 Ser at jeg har slettet linkene til de andre posene jeg så på, men er bare å google litt så dukker det sikkert opp en del oppskrifter =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå