Gjest Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Matboksen med flere rom!! Genial for å lage sunne, spennende matpakker til ungene! :-D
BettyBoob Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 tja, har bare tre ting en matboks, påleggsboks med to etasjer og en eggedeler ! Veldig fornøyd med alle tre!
stinky-monkey Skrevet 19. august 2007 #5 Skrevet 19. august 2007 Brødboksen :-) SUPER produkt! Aldri tørt brød mere ;-)
bente69;) Skrevet 19. august 2007 #6 Skrevet 19. august 2007 Salat bollen, den er helt genial. Jeg lager salat med alt av grønnsaker å salaten er like fin etter 4-5 dager om jeg bytter vannet annen hver dag ca. Din da Kjipe-Laila?
Gjest Skrevet 19. august 2007 #7 Skrevet 19. august 2007 digger selv den salatoppvenaringa..knuskende tørre salatblader leeenge...hiver aldri salat mer oppbevaringa for grønnsaker med lufteventiler er også super hatt sopp i en boks i over en uke, brukte den nå..NESTEN like fin
Torpekjærringa Skrevet 19. august 2007 #8 Skrevet 19. august 2007 Salat bollen her også ) den er genial !!
Gjest Skrevet 19. august 2007 #9 Skrevet 19. august 2007 men bente, legger ikke min i vann..skal jeg det??? fersking , jeg:-)
LegallyBlond Skrevet 19. august 2007 #10 Skrevet 19. august 2007 Kopper med lokk (ikke babykoppene) med hull til sugerør, men som er nesten helt tette. Elsker dem, guttungen har mistet dem i gulvet mange ganger uten at det er kommet en dråpe ut. Bruker dem daglig
Go`mamma`n... Skrevet 19. august 2007 #11 Skrevet 19. august 2007 Tacobrettet,boksåpneren, potet/grønnsakskrelleren, den lille rista til salatbollen, saftkanna som ikke lekker + masse mer........
Diva Muffin Skrevet 19. august 2007 #12 Skrevet 19. august 2007 Nettverket mitt er helt bedritent, jeg har aldri vært på tupperwareparty! :S
LegallyBlond Skrevet 19. august 2007 #13 Skrevet 19. august 2007 hmmm jeg har jo den salatbollen, men har av en eller annen merkelig grunn aldri brukt den...Det skal jeg jammen meg begynne å gjøre =)
Gjest Skrevet 19. august 2007 #14 Skrevet 19. august 2007 Den greien som hakker opp løken. Og den til å raspe ting oppi. Aner ikke hva de forskjellige heter da, men er veldig glad i dem fordet om;-)
Gjest Skrevet 19. august 2007 #15 Skrevet 19. august 2007 Grønnsaksskrelleren er toppers, og rødbeteboksen med heis.... så lenge man ikke tar den ut på en lettvint måte. JADA, JADA, JADA jeg snakker av erfaring, grrrrrrrrrrrr
bente69;) Skrevet 19. august 2007 #16 Skrevet 19. august 2007 Nå har jeg en gammel modell, sikkert 5 år om ikke mer. Der skal vi hvertfall ha kaldt springvann opp til rista(ikke over). Som de anbefalte at vi bytta hver dag, men jeg tar den annen hver dag. Har din bolle en liten rist i bunnen da? Jeg skulle egentlig på party i morgen men det er avlyst, den teite vertinne venninna mi har reist en uke til syden, sånn på sparket... Det jeg skal kjøpe er salatslynge (den som gjør salaten tør, etter den er vaska) og en tett vannmugge som passer i kjølskapet:)
Line & Sofie05.05.06 Skrevet 19. august 2007 #17 Skrevet 19. august 2007 er egetnlig helt avhening og kjempe fornøyd med det jeg har. løkkutter er genialt. og den micro bollen. kjekt vis man skal ha en rask potetmiddag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå