Athina' Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Hei, Lurte på om du kunne ha sett på om jeg får gutten(regner med det er gutt, siden de sa det på ord. ul) min til termin? Jeg har på følelsen han kommer før termin som er 06.01.08( og spolerer juleribba) enda jeg vet når han ble unnfanget. Jeg er født: 08.11.70 Barnefar :31.03.76 Håper du har tid, på forhånd takk :-)
Krin Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Hei Athina 06.01.08! Jeg ser masse blått babytøy så ja det ser ut som om du har en liten guttebaby i magen=)))). Ang fødsel ser det for meg ut til at du vil føde etter termin men datoen var litt vanskelig å tolke jeg får opp tallet ni det kan ha tre betydninger så hva det er får vi nesten se: 9. januar el 9 dager etter termin el så kan det være at fødselen tar 9 timer vil ikke begi meg ut på å tippe synes det blir litt feil (ikke alle bilder som er like lett å tolke)=))))) Lykke til...... Klem fra
Athina' Skrevet 19. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2007 Tusen takk for svar :-) Gikk 9 dager over med datteren min også så det forundrer meg ikke om at gutten min også liker seg så godt i magen min at jeg gjør det igjen :-) Vel, så lenge du ikke så jula og juleribben blir forstyrret så er jeg stor fornøyd :-))) Takk igjen *klem*
Krin Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 Det er bra du ser det slik..... jeg har selv et barn som er født tidlig på året og er utrolig glad for at hun er 6,5 år når hun starter på skolen, blir de født i desember er de jo så små=))))
Athina' Skrevet 19. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. august 2007 Uff ja, tenkte mye på det når Amanda(hun er født 23.jan) begynte i første og da var hun også 6,5 år men jeg synes hun var lita da og jeg. Men tanken på å sende henne når hun var 5,5 år er sår, for de er babyer enda ja :-) Glemte å spørre om du ser flere barn i fremtiden, siden jeg er såpass gammel og slo opp med barnefar for litt siden(beste beslutningen jeg har tatt)? Tenker ikke på han altså, heller at jeg finner den jeg skal være, og for så å få flere barn. Hvis du har tid hadde det vært fint å høre hva du ser på det :-)
Krin Skrevet 19. august 2007 #6 Skrevet 19. august 2007 Kan godt prøve å se mere på deg senere men nå må jeg ta meg en pause så du får heller dytte oppover til neste gang jeg er her=)))))) Klem
Athina' Skrevet 19. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. august 2007 Skal gjøre det :-) Ha en god natt *klem*
Athina' Skrevet 24. august 2007 Forfatter #15 Skrevet 24. august 2007 Dytter mens jeg venter på deg :-)
Athina' Skrevet 27. august 2007 Forfatter #18 Skrevet 27. august 2007 dytt - langt der oppe er det ett spørsmål :-)
Athina' Skrevet 27. august 2007 Forfatter #19 Skrevet 27. august 2007 Limer spørsmålet mitt lengre ned her :-) Glemte å spørre om du ser flere barn i fremtiden, siden jeg er såpass gammel og slo opp med barnefar for litt siden(beste beslutningen jeg har tatt)? Tenker ikke på han altså, heller at jeg finner den jeg skal være samme med, og for så å få flere barn. Hvis du har tid hadde det vært fint å høre hva du ser på det :-) Jeg er født: 08.11.70 Barnefar: 31.03.76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå