veronica t Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 e d vanskelig å få overført pappa-perm over til meg. han bynne i ny jobb i mårra, å skal egentlig gå ut i perm den 3sept. å d e veldig vanskelig før han å ta perm da. eg e bare redd før at perm fell bort i intet da... nån som veit? eller har lignanes situasjon?
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Vi prøvde og det var helt umulig. Mannen min driver eget firma og er eneste ansatt, så han vil tape både penger og kunder på å holde stengt, men det hjalp ikke. Han får dessverre ikke pappapermisjon, vi mister de 6 ukene.
Rut Bram Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 vi fikk overført pappa-ukene (den gang 4 uker) til meg da vi fikk vår første i 2003. Men det var kun fordi han ikke hadde opptjente rettigheter - dvs han hadde ikke jobb eller inntekt (var student) året før barnet ble født. Så lenge han har opptjening tror jeg ikke det er mulig...
veronica t Skrevet 19. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. august 2007 tusen takk før svar=) skal no prøve så får vi se.
kjensen Skrevet 19. august 2007 #5 Skrevet 19. august 2007 ring NAV Servicesenter og hør, men utifra det jeg leste så tviler jeg sterkt...
Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #6 Skrevet 19. august 2007 Nei det går ikke... med mindre mannen din er syk og ikke kan ta seg av barnet.. hvis han ikke kan være borte fra jobben, så mister dere de 6 ukene.
Herkules Skrevet 19. august 2007 #7 Skrevet 19. august 2007 Vet det er v anskelig å få overført, men husk at han kan ta ukene senere, innen 3 år sånn at om du vil gå hjemme ulønnet en periode foreksmpel kan han ta sin perm etter din, eller dere kan begge jobbe og ha dagmamma/bsrnehage og så kan han ta permisjon senere når han har vært i jobb en stund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå