Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

e d vanskelig å få overført pappa-perm over til meg. han bynne i ny jobb i mårra, å skal egentlig gå ut i perm den 3sept. å d e veldig vanskelig før han å ta perm da. eg e bare redd før at perm fell bort i intet da...

nån som veit? eller har lignanes situasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi prøvde og det var helt umulig. Mannen min driver eget firma og er eneste ansatt, så han vil tape både penger og kunder på å holde stengt, men det hjalp ikke. Han får dessverre ikke pappapermisjon, vi mister de 6 ukene.

Skrevet

vi fikk overført pappa-ukene (den gang 4 uker) til meg da vi fikk vår første i 2003. Men det var kun fordi han ikke hadde opptjente rettigheter - dvs han hadde ikke jobb eller inntekt (var student) året før barnet ble født. Så lenge han har opptjening tror jeg ikke det er mulig...

Skrevet

tusen takk før svar=)

skal no prøve så får vi se.

Skrevet

ring NAV Servicesenter og hør, men utifra det jeg leste så tviler jeg sterkt...

Skrevet

Nei det går ikke...

med mindre mannen din er syk og ikke kan ta seg av barnet..

hvis han ikke kan være borte fra jobben, så mister dere de 6 ukene.

Skrevet

Vet det er v anskelig å få overført, men husk at han kan ta ukene senere, innen 3 år sånn at om du vil gå hjemme ulønnet en periode foreksmpel kan han ta sin perm etter din,

eller dere kan begge jobbe og ha dagmamma/bsrnehage og så kan han ta permisjon senere når han har vært i jobb en stund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...