Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Er det noen av dere som har babyer som har lang navle? Jenta mi har minst en centimeter lang navle, og nå idag datt navlestrengklumpen av. Er dette noe som vil jevne seg ut, eller er det noe som ble gjort feil ved klippingen av navlestrengen?
Bea80 & Gullgutten Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Jeg spurte om navlestreng og "knyting" når jeg fikk min. For jeg syns det er så utrolig stygt med utovernavle, og spurte hvordan de gjorde det for at de ikke skulle bli sånn...hehe. Og da sa de at det var brusket hos hver enkelt som avgjorde hvordan navlen ble, det hadde ingenting med hvordan de "knyttet" (når bruker de jo klemme eller strikk) navlestrengen. Men du kan jo spør hs om hun vet? Har aldri sett en lang navle som du sier.....hmmmm
cathrine&emma Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 hei. tror kanskje min datter hadde d sammen som din.. og d jevnet seg ut jo større og sterke mage musklene blei.. så er nok ikke noe å bekymre deg over, men du kan jo bare høre med helse søster på neste kontroll da... lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå