Gå til innhold

Første tur i vogna

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge bør jeg vente før jeg tar min lille nyfødte med på tur i vogna? Hun er bare en uke nå, så det har ingen hast, jeg bare lurer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke noe å vente med. Jeg gikk første tur dagen etter vi kom hjem fra sykehuset, og siden har hun vært på tur så og si hver dag :)

Skrevet

Jeg gikk vel tur etter en uke...og det var i februar!

Mormoren min ble jo helt forferdet, "ta en liten baby ut når han er 1 uke" hehe.....De gjorde ikke slikt før i tiden...men det er vel mer vanlig nå.

Skrevet

Jeg fødte 30. april, var hjemme på en fredag, og hadde første trilletur på søndagen. Var jo så stolt, så ville ut på tur! Det ble ikke lange turen, da. Men, har prøvd å få til i hvertfall en trilletur om dagen.

Det er fremdeles "varmt" nå, så burde ikke være noe problem med å trille for deg nå. Værre om du hadde født midt på vinteren :-)

Skrevet

Fødte 6. mars, kom hjem 9. mars og ut på tur samme dag :-) Så du må bare gå ut på trilletur.

Skrevet

Jeg fødte i mai. Så hun var vel litt under 1 uke da vi gikk vår første trilletur :)

Skrevet

Hun var 5 dager da vi tok henne med ut i vogna første gang. Dette var helt i begynnelsen av april.

Skrevet

Vesla her var vel 5 dager gammel da jeg og pappaen var på bytur med vogn :-)

Ikkenoe å vente med det.. Kjempekos å rusle tur med den lille!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...