Gå til innhold

Hvor ofte bader dere babyene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så mange forskjellige meninger om dette

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg badet han hver dag når han var rett over en måned. det ble en del av leggerutinen hans. fungerte veldig bra for oss :-)

Skrevet

Til å begynne med bada vi småen 1-2 gongar i veka. Små babyar blir ikkje skitne på same måte som større ungar blir. Vi vaska ansikt, hender og bleieområde kvar morgon og kveld.

Etter kvart som han blei eldre likte han kveldsbadet bedre og bedre, så då fekk han bade kvar/annankvar kveld. No som nesten 2-åring badar han stort sett kvar kveld og/eller morgon - vatn er noko av det gøyaste han veit.

Nyfødde treng ikkje bade oftare enn 1 gong i veka, så lenge dei blir vaska dagleg. Men det skadar heller ikkje å bade bortimot kvar dag, men det kan vere lurt å ha ein dråpe babyolje i vatnet så ikkje huda blir uttørka (obs: olje= veeeldig glatt baby, hold godt fast) :o)

Skrevet

Jeg badet datteren min en gang i uken til hun var ca 1 år, nå er hun 3,5 år å dusjer/bader 2-3 ganger i uken. Det er nok, hunhar aldri hatt problem m tørr hud!!!

Sønnen til en venninne av meg hadde veldig tørr hud helt til hun sluttet å bade han hver dag, han er 4år nå bader han 2 ganger i uken.

Skrevet

Badet han annen hver dag fra han ble født og gjør det enda.Synes det er greit egentlig.Han er snart et år:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...