Gå til innhold

mange som har testet positivt langt over IKM?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er 10 til 14 dager over IKM, og får ikke TR. Får heller ikke pos utslag på test. Har mange symptomer, så har hatt trua på spire. Men ettersom dagene går, blir jeg mer og mer usikker... Lurer derfor på om det er mange som har fått neg rundt IKM, for så å få pos utslag senere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja jeg fikk, halvanna uke etter IKM

Skrevet

jeg var 2 uker over IKM

Skrevet

hei, hadde dere da testet neg tidligere, eller testet dere bare sent?

Har bestilt time hos legen til i morgen, så da finner jeg vel ut om det bare er kroppen min som tøyser litt.....

Skrevet

Jeg testet ikke positivt før etter 14 dager sist jeg var gravid, da hadde jeg testet flere ganger. Denne gangen testet jeg positivt nesten en uke før IKM.

Om du ikke får noe utslag innen en uke eller noe, ville jeg dratt til legen for å få tatt en test der, og be om en blodtest for å måle HCG nivået i kroppen. Er ikke testen din positiv hjemme, så er det ikke sikkert at den slår ut hos legen heller (urinprøve altså).

Skrevet

Hei Tooblind,

jeg skal levere urinprøve i morgen. Legen ville ikke ta blodprøve i første omgang, Jeg ser heller ikke helt meningen med urinprøve, vil jo bare vise det samme som hjemme.. Men jeg får se hva hun sier..

Men må innrømme jeg begynner å miste håpet.....

Skrevet

hei=)

jeg testet ille posetivt før jeg var 11 uker på vei jeg....

helt utrolig hehe

Skrevet

Nå er det 3 uker over IKM og ingen TR i sikte. Fortsatt ikke pos på test. Skal til gyn på torsdag.. Det er vel ikke noe håp om spire lenger nå.. burde jo ha slått ut på testene....?

Skrevet

Jeg var 6-7 uker da jeg fant det ut :P Er det lenge?

Skrevet

Hei januargutten,

det er vel ca 2 til 3 uker etter IKM. Testet du neg først da, eller var det første testen du tok?

Skrevet

Dette var den første testen jeg tok, tok den hos helsesøster på skolen, så aner ikke åssen test det var :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...