ketchup Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Hei, jeg er 10 til 14 dager over IKM, og får ikke TR. Får heller ikke pos utslag på test. Har mange symptomer, så har hatt trua på spire. Men ettersom dagene går, blir jeg mer og mer usikker... Lurer derfor på om det er mange som har fått neg rundt IKM, for så å få pos utslag senere?
Vestlandske meierier A/S Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 ja jeg fikk, halvanna uke etter IKM
ketchup Skrevet 20. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. august 2007 hei, hadde dere da testet neg tidligere, eller testet dere bare sent? Har bestilt time hos legen til i morgen, så da finner jeg vel ut om det bare er kroppen min som tøyser litt.....
Tooblind Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 Jeg testet ikke positivt før etter 14 dager sist jeg var gravid, da hadde jeg testet flere ganger. Denne gangen testet jeg positivt nesten en uke før IKM. Om du ikke får noe utslag innen en uke eller noe, ville jeg dratt til legen for å få tatt en test der, og be om en blodtest for å måle HCG nivået i kroppen. Er ikke testen din positiv hjemme, så er det ikke sikkert at den slår ut hos legen heller (urinprøve altså).
ketchup Skrevet 20. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. august 2007 Hei Tooblind, jeg skal levere urinprøve i morgen. Legen ville ikke ta blodprøve i første omgang, Jeg ser heller ikke helt meningen med urinprøve, vil jo bare vise det samme som hjemme.. Men jeg får se hva hun sier.. Men må innrømme jeg begynner å miste håpet.....
StineMor_2007_ Skrevet 20. august 2007 #7 Skrevet 20. august 2007 hei=) jeg testet ille posetivt før jeg var 11 uker på vei jeg.... helt utrolig hehe
ketchup Skrevet 26. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 26. august 2007 Nå er det 3 uker over IKM og ingen TR i sikte. Fortsatt ikke pos på test. Skal til gyn på torsdag.. Det er vel ikke noe håp om spire lenger nå.. burde jo ha slått ut på testene....?
Lukkelukken og bebibror Skrevet 27. august 2007 #10 Skrevet 27. august 2007 Jeg var 6-7 uker da jeg fant det ut Er det lenge?
ketchup Skrevet 27. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 27. august 2007 Hei januargutten, det er vel ca 2 til 3 uker etter IKM. Testet du neg først da, eller var det første testen du tok?
Lukkelukken og bebibror Skrevet 27. august 2007 #12 Skrevet 27. august 2007 Dette var den første testen jeg tok, tok den hos helsesøster på skolen, så aner ikke åssen test det var
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå