Gå til innhold

I morgen får jeg en skolegutt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har endelig sovnet nå, gleder seg veldig.

Men tror nesten det er verre for meg hehe!!

Jeg kommer til å stå der å sippe og ikke få med meg noe.

Skulle så gjerne ha han i barnehagen et år til, men han er mer en nok klar for dette. Bare meg som ikke vil ha han så stor enda.

Noen flere som har skolebarn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

enda en stund til mini blir skolegutt,ville bare si lykke til =)

Skrevet

Gratulerer! Jeg får barnehagegutt:-) De to eldste begynner i 3. og 5. klasse. Kjempe spente de også!

Skrevet

jeg får skolejente i morgen...ikke sovnet ennå, men ikke så lenge før..

vi er også alle spente :-))

Skrevet

Jeg får ei skole jente til i morgen. så da går alle jentene mine på skolen. oG minste mann gutten begynte i ny barnehage.

Skrevet

Ja, jenta mi begynner også på skolen i morgen :o)

spent...og litt vemodig syns jeg også- nå er liksomd en trygge barnehagetiden over :o) men det kommer sikkert til å gå bra !

Skrevet

Vi har en spendt skolejente sovende i sengen vår i natt. Hun fikk litt vondt i magen ved leggetid :-) Stor dagi morgen både for store og små.

Sekken er pakket og klærne er lagt frem, hårt nyvasket og ørene rene. Hi hi.

Dette kommer nok til å går så br Lykke, men det er ikke å komme fra at mamma er veldig spendt på sitt første skolebarn. Hun var seks allerede 2. januar og hun er nok mer enn klar enn mamma tror.

Ha en fin dag i morgen.

Skrevet

Min eldste begynner også på skolen i mårra, han gleder seg veldig.

Synes det er helt utrolig at jeg faktisk er mamma til en så stor gutt.. Veit han kommer til å klare seg bra, han er så klar for dette, men jeg synes likevel det er litt skummelt jeg da. Nå må jeg liksom slippe litt taket, hans første skritt ut i verden for å bli en selvstendig gutt dette. Mammas lille gutt skal få nye venner, lære å lese og spille fotball i skolegården..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...