Gå til innhold

Tror jeg bare begynner og bli skikkelig hormonell jeg!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Er så drittlei folk som maser om det samme, om igjen og om igjen!!! Det er 22 dager til termin, det er ikke noe vits og spørre HVER dag om jeg har født??? Og det er IKKE nødvendig og spørre hele tida om de samme tinga "er alt klart nå da??" "ja, du gleder deg vel nå??" (ja, gjør man ikke det????) Hvordan er formen da? Har du vondt? Får du sove? Hvordan tror du lilletuppa tar det da??

For pokker, kan ikke folk bare slutte og mase????

*pust pust*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

inn og ut.... iiiiiinnnnnnnn... og uuuuuut.......

Skrevet

*trøsteklem*

vet hvordan du har det, og det ER irriterende... men tenk på at de bryr seg jo om deg, derfor de spør...

Skrevet

Man slipper nok aldri unna det maset fra alle mulige som lurer på ditten og datten, når svangerskapet nærmer seg slutten. Du får prøve å huske på at det kun er i beste mening, selv om jeg vet hvor irriterende det er;)

Jeg var heldig og slapp det verste denne gangen da, da jeg hadde 22 dager til termin, hadde jeg en 3 dager gammel gutt i sengen ved siden av meg;)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja,men når folk spør bare fordi de ikke har noe annet og spørre om,så kan de heller holde kjeft! Hehe :o) *småsur*

Heldige deg monajenten!!! :o) Jeg fikk snuppa 12 dager før tida, så det er lov og håpe :)

Skrevet

KLEM:-)

Pust ut og smil til alle som spør. Det blir verre, og en uke på overtid så blir garantert å eksplodere på noen som mase!!!!;-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

en UKE???? tror du er vill jeg!!!!!! ho ho..

Skrevet

Hmpf. Hva med svaret "jo, det gikk helt bra, men nå er jeg så lei av at dere maser så fælt at jeg har tenkt å drikke lakserolje til tørstedrikk til den ungen kommer ut".

Eller bare helt enkelt "jo, formen VAR fin", "jeg har ikke født enda, har du?". He he he:)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

hihi meg & lille vampyr :o) Det skal jeg jaggu svare! "skal drekke opp noen liter så dere slipper og vente så lenge"...

Sku tru det var død om og gjøre at han kom nå, helst i går....

Skrevet

Vet hva du mener, men vi får tenke på at det ikke er vondt ment. :)

Skrevet

Ja, bare svar det! Gjør det! Jeg utfordrer dine graviditetshormoner her nå! :) Fikk aldri sjansen selv da jeg ikke gikk over.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hehehe :o) Skal jeg jaggu gjøre! Må bare vente til noen spør igjen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...