Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Hei. jeg skriver her for da kan jeg være anonym. Har et stort problem og trenger derfor mange råd fra dere jenter. Jeg er ikke norsk,flyttet til norge for snart 13 år ,jeg kom til min mor som bor her.jeg bodde med henne i et år og flyttet fra henne for hun slo og beskylte meg for masse og lot meg være alene med de to andre små som jeg måtte passe på da var jeg 14 år.jeg giftet meg med en veldig snill mann fikk tre unger med han og vi er lykkelig men vi krangler mye pga henne. poenget her er at etter 10 år fortsetter hun å ringe og behandle meg som dritt,beskylder meg for masse rart.jeg orker ikke mer det verste er at hun har flyttet her jeg bor og lar meg ikke være i fred.hun mener at minn mann er verdt null og jeg er slem og utakknemlig masse masse stygg... nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre,har vurdert å anmelde henne men han politi mannen sa at jeg kommer ingen vei for sånne ting er vanlig. så nå vil jeg vekk altså flytte her i fra,hjelp meg!
Süsse Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 Hvis du ikke tar telefonen naar det er henne og ikke aapner döra, hvor möter du henne da?
Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 har byttet alle telefon nummer,bikkja ga jeg bort men var ikke så stor hjelp i bikkja da og hun dama der er umulig snakke til hun bestemmer alt (tror hun).takk for svar. håper på flere svar og noen råd.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #5 Skrevet 19. august 2007 hun har flyttet hit jeg bor og det ike så stort her da.møter henne på butikken over alt altså,hun er mye ute.
Süsse Skrevet 19. august 2007 #6 Skrevet 19. august 2007 Hm, da hadde jeg nok flyttet hvis det jeg var deg.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #8 Skrevet 19. august 2007 det var det jeg tenkte på men min mann mener at det er bare å drite i henne og leve videre.jeg vil vekk men hvordan? ender med at jeg blir alene,har nesten ikke venner lenger pga henne.jeg er helt knust jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå