Twintipp og himmelblå Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Hihi, gjett hva Theodor har fått på rommet sitt idag??? Tegning fra Nora! Kjempefin rosa orm altså!;-) Går det bra med flyttingen? Klem
Torpekjærringa Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 he??neimenn..... ) så koselig !! Vi er nå FERDIG i det gamle !!! har vaska i hele dag :o/ sliten nå....... men nå skal jeg bare konsentrere meg om dette ) deilig ! rørleggeren & snekkeren kommer om 3 uker - skal ha et nytt bad & trapp opp til 2 etg ) Alt bra hos dere?? klem
Twintipp og himmelblå Skrevet 19. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2007 Jaaa.. Fikk tegninger av barna når han sluttet i bhg:o) Så søtt!!! Så DEILIG da!!!!! Nytt bad hørtes luksus ut;-) Tenke meg det kommer til å bli fint!!! Var jo utrolig flott det jeg så av bilder som lå på Finn da... Ja, nå går det bedre her.. Fikk en infeksjon og et sting som gikk opp her, men ser ut til å rette seg litt nå.. Heldigvis. Føste skoledag i morgen, kommet inn på vernepleien *juble* Så nå er jeg spent spent!!
Torpekjærringa Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 NÆH )) kom du inn ? GRATULERER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! så moro ! ble skikkelig glad jeg nå )))) Guro s første skoledag i morgen også.....litt rart syns jeg - lille jenta mi ;o)
Twintipp og himmelblå Skrevet 19. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. august 2007 Jaaaaa!! Jeg ble såå glad! ) Takk! Ntååå, masse lykke til med skolejente i morgen.. Det blir spennende!! Klemmer i massevis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå