Gå til innhold

Torpekjærringa:o)!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hihi, gjett hva Theodor har fått på rommet sitt idag???

Tegning fra Nora! Kjempefin rosa orm altså!;-)

 

Går det bra med flyttingen?

 

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

he??neimenn..... :o)

så koselig !!

 

Vi er nå FERDIG i det gamle !!! har vaska i hele dag :o/ sliten nå.......

men nå skal jeg bare konsentrere meg om dette :o) deilig ! rørleggeren & snekkeren kommer om 3 uker - skal ha et nytt bad & trapp opp til 2 etg :o)

 

Alt bra hos dere??

 

klem

Skrevet

Jaaa.. Fikk tegninger av barna når han sluttet i bhg:o) Så søtt!!!

 

Så DEILIG da!!!!! Nytt bad hørtes luksus ut;-) Tenke meg det kommer til å bli fint!!! Var jo utrolig flott det jeg så av bilder som lå på Finn da...

 

Ja, nå går det bedre her.. Fikk en infeksjon og et sting som gikk opp her, men ser ut til å rette seg litt nå.. Heldigvis.

Føste skoledag i morgen, kommet inn på vernepleien *juble* Så nå er jeg spent spent!!

Skrevet

NÆH :o)) kom du inn ? GRATULERER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! så moro ! ble skikkelig glad jeg nå :o))))

 

Guro s første skoledag i morgen også.....litt rart syns jeg - lille jenta mi ;o)

 

 

 

 

Skrevet

Jaaaaa!! Jeg ble såå glad! :o) Takk!

 

Ntååå, masse lykke til med skolejente i morgen.. Det blir spennende!!

 

Klemmer i massevis

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...