Gå til innhold

Flere med dårlig samvittighet ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hoster så jeg vrenger meg nå om dagen og er sliten og trøtt. Har ei datter på snart 3 år som jeg prøver å gi masse oppmerksomhet og godhet. Nå i helgen har mannen min vært borte hele helgen, jentungen har vært i "dra strikken"-humøret og jeg føler nå at jeg har vært sur og kjefta hele helgen. Sitter igjen med dårlig samvittighet nå i kveld fordi jeg syns jenta min fortjener bedre enn ei sur mor. Men jeg er bare litt sliten om dagen pga hostingen og den dårlige formen. Da er det ikke så lett å aktivisere jenta mi og være blid og hyggelig hele tiden. Har ikke orket å dra noe sted i helga heller. Var en tur på lekebutikken i går og kjøpte en kosekattebamse som jenta min har titta på før og som jeg tenkte hun kunne få. (som en kompensasjon for min ræva form?) Tenker at i morgen skal jeg "begynne på ny" igjen, men hvis jeg fortsatt er i elendig form så er man like langt. Jenta skal i barnehagen da. Og jeg skal på jobb.....hvis jeg er bedre. Er i tillegg gravid og litt sliten pga det også.

Flere som har dårlig samvittighet pga sånne ting innimellom? Har man lov å være sliten innimellom....? Blir deprimert av meg selv noen ganger! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg igjen! Ikke lett å være blid når 4-åringen ikke vil kle på seg, 7-åringen mekter å stå opp og du selv er trøtt og kvalm. Har hatt noen kjipe morgener her i det siste..

Jeg prøver å være flink til å forklare barna hvorfor det blir sånn, og forteller dem også at mamma kan være trøtt og sint av og til. Men at jeg selvsagt er like glad i dem uansett! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...