herethereandeverywhere<3 Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Jeg fikk gallestein i forbindelse med mitt siste svangerskap, og nå begynner det å bli ganske plagsomt. Har hyppigere anfall enn jeg har hatt før, og det er helt ubeskrivelig jævlig (for min del faktisk værre enn å føde!) Har fått tilbud om operasjon og fjerning av galleblæra, men jeg har lest om noen fryktelige bivirkninger/ ettervirkninger og er veldig skeptisk. Er det noen av dere som har vært igjennom en slik operasjon som kan berolige meg og si at dette er en smal sak og ingen trøbbel etterpå??
*ønsker nr 2* Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 jeg opertete bort galeblæra da jeg var 17, to åt siden.. pga gallesten.. har ike hatt noen bemerkelsesverdige plager etterpå, snev av stein ja, men.. . det er herlig! jeg vet at jeg ikke får vondt lenger... anbefaler operasjon
herethereandeverywhere<3 Skrevet 19. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2007 Takk for svar jellyfish :-) Jeg vet at de aller fleste ikke opplever noe ubehag etter operasjon, men jeg har en skrudd måte å innbilde meg at jeg tilhører de 2% prosentene.. Det blir nok operasjon. Skal ringe legen igjen i morra. Ble du lagt inn eller ble operasjonen gjort på dagkirurgi? Tok det lang tid før du fikk operasjon? Har hatt noen skikkelig gørre dager nå, så jeg er klar for å bli kvitt denne dritten!
Mamma til gutt 05 Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 Jeg opererte bort galleblæra for 4 år siden, og merker ikke noe spes. Deilig og bli kvitt faenskapen, skapte mye vondt den der altså:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå