Gå til innhold

Pike 25!!!=)

*Bluberrypai*og 3 prinsesser=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får snakke litt her når msn:en ikke virker.

Har dere det koselig???

Holdt påå gå med huet først i flisene igår=( Tråkket over i trappa fra kjøkkenet. Aua beinet....hehe kløne, meg.....hva da.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Isj da! Ikke bra! godt det gikk bra da, vennen!

Men du, på fredag... Når var planen at dere skulle ta turen hjemover...

Skrevet

Meg ville væme å sjatte!!

Sjørte forbi husen din i stad, vettu Piken! Også først var persiennene nede, og da jeg sjørte forbi etterpå så var de oppe. Bare så du vet det.

Skrevet

Fyllesvinet mitt, vøtt!

Skrevet

Vet ikke, hur så???

Skulle trenge barnepike klokken 11 har kjøretime

Skrevet

Neeei, det er ikke noe med deg, altså, men Petter lurte på om det var mulig om vi kunne kjøre dere ikke så aaaalt for sent hjem for han ville gjerne ha litt tid med Nikolay siden han skal jobbe sent på torsdag og skal bort igjen på lørdag, liksom...

Håper du ikke tar det personlig! Det er ikke noe med deg! (eller jentene for den saks skyld)

Håper du forstår, kjære! Men selvfølgelig kan vi ta jentene mens du kjører! Hvor lang er kjøretimen? Vi kan jo ta en Ikea tur etterpå?

Skrevet

Ikke tar jeg det sån, du kjenner vel meg=) Trodde bare du hadde noe du var nødt å gjøre. Fikke ikke skrevet så mye ista, snakket med Geir imens jeg skrev=) Hadde tenkt uansett å få kommet hjem på ettermiddagen=) Ellers så kan vi ta IKEA og Toys på torsdag å spise middag på IKEA???

Skrevet

Vi kan jo skravles om det på onsdags kvelden... :-)

Skrevet

Spark ham bak! ellers tar jeg ned tilgangen hans, kan du hilse og si!

Skrevet

Du tar ned *hvafforno*?

Skrevet

Jeppi=)

Skrevet

jasså ?!

det er her dere jentene slarver....

kom deg av datan å lek med meg du piken min.....

hehehe

Skrevet

Rette ræva som feis! hihi ;-)

Skrevet

haha !!

er jo så kjekt med besøk når vi sitter 3 meter fra hverandre og skravler her.....er vel bare en ting å si....avhengighet av dib er ikke bra !!!!

Skrevet

Bare hils han og si det. Da blir det ikke så mye kredittsjekk av folk fremover for å si det sånn!!! Hihi

Skrevet

Sparker dere begge ut, hehehe=) Ut å lek jenter=)

Skrevet

Er du her igjen a??? =)

Får ikke gått å legge meg enn jeg. DIsseto våknet jo å har drivet å tullet de siste par timene =(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...