Gå til innhold

da har jeg født..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk verdens nydeligeste jente,og fødselen gikk bra,men tid,men tok sin tid før hun kom..hun ble født 14 august jeg ble satt i gang søndag 12 august med ballong,som de kaller det,så en tabelett på mandag,så fikk jeg epedural på tirsdag..Jeg annbefaler alle til å benytte seg av epedural,om de har behov for smertestillende..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye. Ble litt nysgjerrig, en spesiell grunn til at du ble satt i gang før termin?

Jeg hadde også termin 17.august, og har fått beskjed om at jeg må gå minst 14 dager på overtid før de setter i gang. Har mye vonde kynnere og ryggsmerter, og gruer meg svært til å vente så lenge, men det bryr ikke fødeavdelingen seg noe om..

Skrevet

hei jeg hadde også termin 17 august. Har fått samme beskjed som deg nemijenta..er så kjedelig å vente :(

Men tror vi må ha en veldig god grunn til å bli satt i gang. Får håpe det skjer noe snart!!

Lykke til! :)

Gratulerer til deg Termin 17 august. Du er jammen heldig som har fått babyen din! :)

Skrevet

Gratulerer så masse!!

Hvis ikke jeg tar feil så lå jeg på samme rom som deg på sykehuset ;)

Håper alt gikk bra og dere har det fint!

Skrevet

Jeg ble satt i gang for jeg fikk beskjed om at hun var litt stor,de mente hun var nermere 4 kg..så jeg ble satt i gang,og vil si jeg hadde en jormor jeg ikke kan få skrytt nåkk av..helt utrolig,og jeg fødte i drammen på sykehuset,hun heter ingrid Aasland..men hun veide bare 3310,og 49 cm..Men jeg hadde en kjempe fin fødsel,og topp oppfølging på buskerud sykehus..

Skrevet

var det deg som var inne for premature rier?

Skrevet

Jeg hadde ligget inne for premature rier ja. Var i kafeteriaen med dere en tur =)

Så godt å høre at det gikk bra!

Den JM har jeg gått til på kontroll og hun virker veldig flink.

Skrevet

Ja,stemmer det,vi var i kafeteriaen sammen en tur..Går det bra med deg? Ja,jeg er glad jeg er ferdig,drøyde litt,men hun kom da endelig til slutt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...