Gå til innhold

Jeg vil anbefale..(dere med ubalansert mage)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Silicol kisel gel. For dere som flyr på do flere ganger dagen og er "irritert" i fordøyelsen. Gud, så godt d er å ha god fordøyelse:)

:).. Livet mitt er flere hakk lettere;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva gjør den og hva er det da?

Jeg har såkalt magekatarr, dvs det de kaller alt de ikke vet hva er. Jeg blir oppblåst og får krampeaktige smerter som kan vare fra noen timer til 1 døgn av og til (ukentlig).

Skrevet

D er et kosttilskudd. Flaske med flytende gugge(hehe-smaker dritt men).. Jeg har aldri fått noe diagnose, men har vel d som kalles irritabel tarm (nervøs løs mage, oppblåst, hyppig dobesøk..) Fåes kjøpt på helsekost, 80-130 kr avhengig av str. Verdt å prøve? D står dessuten en garanti på flasken at man SKAL bli stabilisert el noe:)

Skrevet

Men HVA inneholder den da? Vil ikke bruke noe som jeg ikke vet hva er. :) Kan du lese på den og se?

Skrevet

Jeg ble anbefalt den her inne.. Gikk i helsekost i sverige(har i norge og) og kjøpte. "renset vann, kolloidal kiseldioxid, 2,8g, etanol,sorbinsyre(E200), p-hydroxibenzoesyre-etylester(E214)"

evt www.baltex.se(kanskje d står mer der)

Eller spør i helsekosten der de selger, og forsikre deg om innhold og slikt..

Skrevet

Hva er det:

Silicol inneholder kiselsyre, som er et naturlig sporstoff som finnes i både jord, mineraler, planter, dyr og i menneskets kropp. Kisel, som også kalles silisium, er viktig for bindevev, tenner, knokler, negler, hår, blodkar og hjernefunksjon. Kolloid kiselsyre er betegnelsen på en naturlig forbindelse mellom vann, silisium og osygen som i en konsentrert mengde lager en gelèaktig substans

Hvem trenger det:

Mye brukt ved bindevevsproblemer, uren hud, hår og neglelidelser og slimhinnebetennelser. Ved fordøyelsesbesvær som mavesmerter, luft i maven diare, halsbrann og oppblåsthet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...