Gå til innhold

Ikke lett å bestille pizza

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bestemte oss for lettvintmiddag i dag og bestilte pizza fra Peppes i ettermiddag. Etter en time ringte vi og etterlyste, da sa de den kom om et kvarter og vi skulle få den til halv pris, en time senere ringte jeg igjen, da sa de den var på vei og vi skulle få den gratis. To timer og ti minutter etter bestilling kommer den på døra, og det var et trist syn, for den ble nok laget når vi bestilte den. Så da ringte jeg igjen og da lovet de og sende en ny pizza og den sitter vi og venter på nå 3 timer etter bestilling. Aldri trodd at pizza skulle være så slankende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde kanskje tatt meg et kvarter over tiden å avbestille pizzaen, og heller få gratis neste gang.. Hehe. Lykke til med ny leveranse:) Har Peppes rett nedi gata, tar max en halvtime her. Heldigvis!

Skrevet

Hehe! Vi bestilte også peppes idag og det var også bare krøll. Fikk pizzaen etter 2 timer.

Hvor bor dere da?

Vi bor i Oslo.

Vi fikk beskjed om når vi ringte inn at de bare hadde speltbunn igjen, vi sa at det gikk greit. Etter en time ringte de og sa at de hadde gått tom for det også, men hadde klart å f¨å tak i vanlig bunn, så de skulle være her innen en time. De klarte det da, men vi fikk den til halvpris. Skulle egentlig bare mangle-. Men det er første gang vi har opplevd dette med Peppes da.

Skrevet

Hihi sorry, må le litt.

Det er snakk om max uflaks:-/

Får håpe dere får pizza snart da. Eller ring igjen og si at dere vil ha klippekort på gratis pizza ut året;)

Skrevet

Vi bor i Oslo ja, og de sa til oss at de ikke hadde nok biler, og det stemmer nok siden de laget pizzaen med en gang, og den ble stående. Så har du lyst på billig pizza i kveld ring Peppes i Oslo (he-he)

Skrevet

Et alternativ kan være Flamenco Pizza?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...