loppelaura Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Hadde eggløsning for ca 5 dager siden og nå har jeg fått slim m friskt blod i. Sorry detaljerne! Er dette festeblødning tror dere???
loppelaura Skrevet 19. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 19. august 2007 Noen som har hatt festeblødning da? Når?
loppelaura Skrevet 20. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2007 Dytter , kan noen svare??? Please?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Hei:) Er du sikker på at du hadde EL for ca. 5 dager siden? For det kan høres ut som at det er EL-slim du har. Og at det er blandet med blod betyr at du er ekstra fruktbar:) Hvis du er helt sikker på at du hadde EL for ca. 5 dager siden, kan det godt hende at det er en festeblødning. Masse lykke til!
loppelaura Skrevet 20. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. august 2007 Dreamer: ja jeg er nesten 100% sikker at jeg hadde egglø. på mandag/tirsdag sist uke(en del blankt slim da) ingenting fra tirsdag/onsdag frem til plutselig dette på søndagen. jeg håper så inderlig jeg er ravid, blir spennende å se:-)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 Oj så spennende!!! Dette høres veldig lovende ut:) Krysser fingrene for deg. Masse lykke til! Hold oss oppdatert:)
tone med ny spire :) Skrevet 21. august 2007 #7 Skrevet 21. august 2007 Jeg hadde EL sist helg (11./12. helgen). Brukte tester som ga utslag da. Fikk utflod med rødbrun farge (spotting?) på tirsdagen og fire dager. Håper på at jeg har blitt gravid og at det var festeblødning. Ingen store symptomer enda, men det hadde jeg ikke sist heller tror jeg. Da merket jeg det mest på at jeg måtte tisse så ofte. Nå er jeg ikke sikker på om jeg innbiller meg symptomer eller om jeg virkelig har dem. Har i alle fall fått et større forbruk av tyggis pga kjip smak i munnen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå