lise81 Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 har noen av dere vært veeeeldig fornøyd med den jordmora dere gikk til i svangerskapet? eventuelt hadde på sykehuet? trenger tips!! ha en flott kveld alle sammen!!!!!!!!
metteflette Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Ragna på Mamastork inni i sentrum Stavanger er superhyggelig. hun jobber også på fødeloftet. Jeg gikk til henne forrige gang og går denne gang. På fødeloftet var alle jeg traff på flotte, men nå husker jeg kun fornavn Marianne, Grethe, Ann og så husker jeg ikke navnet på hun jeg hadde under fødsel men hun og var flott!! Mamastork har også egen nettside www.mamastork.no
lise81 Skrevet 19. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2007 takker så mye!! hadde et fælt møte og med min jordmor og hun gjorde min fødsel til en ikke hggelig opplevelse. så denne gangen har jeg lysst og sjekke litt rundt og gå til jordmor,,gikk kun til lege sist gang tusen takk
bamby Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 Jeg ble henvist til Eli Smedvig av legen min! hun er veldig proff og ikke minst har veldig profft utstyr, fikk både dvd(uke18) og 4Dbilder i uke 36..kjempekjekt:) Hun tar seg av alt med ultralyd, går på samme kontor til Marit Tjessem, hun er fresh hun:) og jordmora mi
lise81 Skrevet 19. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. august 2007 takker!!!!!!! hvilket legesenter er dette?
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 19. august 2007 #6 Skrevet 19. august 2007 Skal være enig i at alle på mamastork i Stavanger er supre.På en måte har jeg vel en favoritt der,men det er vel fordi jeg hadde mest med henne å gjøre,så jeg har ikke lyst til å nevne noe navn der. Jeg gikk til Siri Bøe på Eiganes helestasjon og hun var også veldig hyggelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå