ApriIbaby Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Lille debuterer som stolt juniorseng-sover i natt. Dessverre er madrassen såpass tykk at sengehesten og endegavlen i praksis blir knapt 5 cm høye..... Jeg er veldig spent på hvor mange fall ut av sengen det blir i natt og totalt.... HVordan har det vært hos dere? Ingen som har skadet seg vel??? *bekymret mor*
Plutselig_gravid Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 hehe:) Har vært et par fall i løpet av 2 år ja, men ingen alvorlige. Passer på at det ikke ligger spisse leker og gjenstander rett nedenfor sengen. En venninne av meg stakk noen bøker mellom madrassen og kanten slik at kanten ble høyere. Ellers faller ikke lellgutt ut av sengen oftere enn hva jeg gjør:)
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 Legg et teppe på gulvet tilfelle junior skulle falle ut. Det er nok ikke fare for skade, junior seng er jo ganske lav. Men det kan jo bli et hyl fordi ungen skvetter da.. Men jeg tror de fleste holder seg i sengen......... Lykke til hvertfall=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå