tobarnsmamma2 Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 jenta på 5 mnd liker ikke noen av de Nestlé middagsglassene, hun bare lager grimaser, begynner å grine og til slutt kaster det opp. Har prøvd de typene som er for baby på 4 mnd. Noen tips til hva en gjør da?
deisi Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 har du prøvd hipp sine glass... snuppa mi elsker hipp sine, men liker ikke nestle sine så godt
Bea80 & Gullgutten Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 Bland litt leverpostei i glassene, for de smaker pyton så ikke løye de ikke liker det. Eller mos en potet og gulrot sammen med litt kraft og rapsolje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå