Gå til innhold

Noen som ber til Gud/ Allah whatever her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ber dere om og har en bønn noen gang gått i oppfyllelse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hør her din lille avviker.. her inne dyrker vi satan og alt annet som ikke er gudelig så prøv heller religionsdebatten...Nok av tapere der inne:-)

Skrevet

Ja jeg ber til Gud, og ja jeg har blitt bønnhørt flere ganger.

I all hovedsak ber jeg om beskyttelse for mine barn, hjelp til å bli et bedre menneske.

Men selvsagt og om enkelte ting som dukker opp i livet, lettere å se svar på disse selvsagt.

Skrevet

Bra dere blir bønnhørt da ellers så hadde dere no kasta bort jævla mye tid på ingenting egentlig.

HI

Skrevet

Hahaha.. syke kjærring... "beskyttelse til dine barn lissom"???? Du er ganske så hjernevaska og tett i nøtta hvis du må be til en fantasifigur fra ei bok som ikke er mer verdt enn en dassrull:-)

Skrevet

Jeg ber til gud for at han skal fjerne de 48 kiloene mine som tyter som medisterdeig i lagvise valker over hele kroppen.

Hi.

Skrevet

Du din feite ekle gris som påstår at du er meg (HI). Det er jeg som er HI og du burde vel ikke sitte her på internett hvis du har 48 kg med ekkelt fett på kroppen.

hilsen den virkelige HI

Skrevet

haaaaaaa.. det er FAKTISK JEG SOM ER DEN EKTE Hi.. Du er bare et sykt beinrangel som drømmer om å få være like feit som meg...

Hi for i hælvete....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...