4blågutteøyne Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 ...SÅ jeg lurer på om noen vil tipse litt.. Den må ... -være lettog grei å legge isammen og putte i bilen(problemrygg) -Ikke ta kjempeplass i bilen i og med at vi allerede har ett barn på 1,5 år i tilegg til en St.Bernhard gutt som tar litt plass -Må ha plass til pose i.. -4 hjul er ett must..der vi bor er det grusvei og ofte at veien ikke er så veldig bra pløyd på vinteren.. -God plass under til å ha varer der..
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 Dersom du skal ha en stor bag, så blir som oftest vognen noe tyngere også. Vi har en Emmaljunga Duo Edge. Er superfornøyd med den, men om den er lett nok for deg, kan jeg ikke svare på. Siden det er en duo, er den noe lettere enn kombi. Den tar noe plass i bilen, minus. Men babyen har god plass og ligger stødig og godt i den. Jeg vil anbefale deg å ta noen testrunder. Kjenne på dem. Be om å få teste dem i bilen.
overkill Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 Eg var så misfornøgd med første vogna vi kjøpte at vi kjøpte ny. For å vere heilt sikker på å ikkje gjere same feilen ein gong til har eg prøvd dei fleste vogner på markedet. Vi endte opp med emmaljunga city cross, og har ikkje angra. I tillegg til dei eigenskapane du nemner syns eg det er kjempepraktisk at kalesjen kan trekkast langt fram når det bles eller bornet skal sove. Den er kjempelun og god. Einaste som har irritert meg ein smule er at understellet og handlenettet kjem litt tett slik at det kan vere vanskeleg å få på plass store posar (men dette er bagatelmessig problem). Hadde definitivt gått for denne. lykke til:)
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 19. august 2007 #5 Skrevet 19. august 2007 Emmaljunga Duo Classic har vi, elsker den vogna!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå