Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har brukt opp snart to brett med disse, og fikk en blødning etter første uken med de, den varte litt over en uke. Trodde det var mensen som kom, jeg delammer og regnet med at den kom kjapt tilbake. Med storebror fikk jeg mensen tilbake 6 uker etter fødsel.

Men nå er det snart 6 uker siden jeg hadde denne blødningen, og er litt engstelig for at jeg kan være gravid igjen! Da må pillene evt ha sviktet, for jeg har tatt de regelsmessig...

Hvordan er det med dere som bruker cerazette?!?! Har dere fått mensen, eller blødninger pga pillene? HJELP!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynte på Cerazette for halvannen uke siden, og nå blør jeg som en skikkelig mensenblødning. Men regner med det er pga pillene, ikke at jeg har fått mensen tilbake! Er bare 8 uker siden fødselen, og jeg fullammer, så ganske usannsynlig at jeg har fått mensen tilbake. Men håper virkelig denne blødningen stopper opp snart!! Har hørt det er ganske vanlig å blø litt mens kroppen venner seg til pillene, da - er jo sånn med alle p-piller. Det står jo også i pakningsvedlegget under "vanlige bivirkninger".

Skrevet

Jeg begynte å blø ca 2 uker etter vi begynte med grøt til lillemann, så tenkte det var mensen siden jeg ikke fullammet lenger. Det varte like lenge som vanlig mens. Men, så noen dager etter jeg var ferdig begynte jeg å bø igjen og nå blør jeg maaaaasse... Skikkelig kjedelig! Trodde man skulle slippe mens med Cerazette jeg...

Skrevet

Jeg blødde en ukes tid rett etter at jeg begynte med Cerazette. Nå har jeg brukt dem i tre måneder snart og har ikke hatt flere blødninger. Jeg fullammer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...