Hjertefamilien Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Og jeg ble kjempe fonøyd :-) De er laget i lys grå papp, har satt på to "sølv"-ringer, stemplet en brudekake og hatt på embossing pudder slik at den ble blank og fin, og skrevet navnene med hvit tusj :-) Prøvde å legge inn bilde, men kom ikke så langt for fikk opp en error... Var gøy da! To venninner som hjalp meg også, så det gikk fort :-)
proud mama Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 oi! hørtes veldig fint ut! kjekt med god hjelp til sånt arbeid iallefall:) Prøv å få lagt inn bilde senere:)
Hjertefamilien Skrevet 19. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2007 Hehe.. ja, det gikk på løpende bånd i grunn... :-) Får en sånn teit error når jeg klikker på last opp bilde, den man får noen ganger når man skal inn på dib.. ------------- Fatal error: eZ publish did not finish it's request The execution of eZ publish was abruptly ended, the debug output is present below. ------------ Har hvitt, sølv og glass som temafarger, så da passet de fargene og den pynten i bordkortene. Vi skal også ha gifteringer i hvitt gull, så da ble alt helt riktig :-)
proud mama Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 huff.. kan litt om dataer, men dessverre ikke nok til å forstå alle feilmeldingene de kommer med, beklageligvis. Kunne selv tenkt meg å ha hvitt, sølv og rødt som temafarger. Og vi vil gjerne å ha ringer i hvitt gull, men noe på ringene blir nok gult gull å. Skal dere ha stort bryllup?
Hjertefamilien Skrevet 19. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. august 2007 Bryllupet blir stort nok for oss, blir 42 alt i alt. 38 når barna tar kvelden :-) Jeg kler så dårlig gult gull, og samboeren min liker ikke de typiske gifteringene, så da ble det flate ringer i hvitt gull. De er skikkelig fine, og gleder meg til å gå med den hver dag :-) Gleder meg også til å se borddekningen, alt blir sååå stilig! Når skal ditt bryllup være da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå