Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ryddet hele leiligheten, sortert alt skittentøyet i poser så det er klart til å vaskes, vasket noen klær, tørket støv på alle steder der jeg ofte glemmer, flyttet småting som jeg alltid glemmer å flytte (blader som ligger i bokhyllen, ting i skuffer som ikke skal være der osv), vasket under vasken, kastet den planten som har vært død i en evighet, vært ute med søppelet og shinet opp overalt! Har ikke støvsuget da, men det er sambo sin oppgave (jeg har bekkenløsning) så det tar han i morgen.

Nå skal jeg sette meg ned og se på tv med god samvittighet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flink du har vært!!! Kan sette deg ned med god samvittighet nå ja!

Skulle ønske jeg kunnet vært like flink... All ære til deg, sauen!! =)

Skrevet

takktakk =) sender over det jeg har igjen av ryddestøv jeg =) *********************************************

var ikke så mye igjen siden jeg tørket så mye støv isted... =P

Skrevet

Ååå, så flinke du e :)

Me hadde rydde/vaskesjau i går.. No e eg litt lei meg, for sambo måtte reisa på jobb igjen itte bere 4 dagar heima.. Så no blir da ei veka åleina..igjen..

Sete her å syns synd på meg sjøl me andre ord ;)

Skrevet

uff det var kjipt =( men om en uke er han tilbake =) flink du også som hadde ryddesjau i går =)

Skrevet

hehe... takker for ryddestøv!! Vurderer heller å bruke den oversendte energien til å ta en dusj. Sitter faktisk i morgenkåpen min enda..slå den!! Huff, skjemmes jeg. Men dagen i dag er ikke god. Er så lei av den intense kvalmen. Akk, der fikk jeg visst skviset inn litt syt også..hehe! :-p

Skrevet

Du har vært flink !!!

Håper det er smittsomt... Send litt støv da...Virtuell støv :D

Skrevet

Jada, vi gjorde alt i går, så jeg slipper å tenke på det noen dager :)

Håper dagene på jobben går fort denne uken, så kommer han snart hjem igjen.. Liker ikke å bo alene.. hmm.. :)

Skrevet

=)

Skrevet

wow! hehe...det må eg sei, hørtest ut som meg den dagen eg blei sendt på sjukhuse for og føde....rydda det som var og rydde,baka og hadde den energien....lenge igjenn til trmin eller??? huuuum...hehe...

Skrevet

Æsj, tenkte jeg skulle inn å lage en skrytetråd men jammen var ikke du før meg :P

Slenger meg på din jeg da :) Jeg har vasket hele 1. etasjen, inkludert gulvene (!),skiftet på senga, vasket klær og hengt opp, brettet det som var tørt (har en tendens til å la det henge så lenge det er plass), bakt boller som står til avkjøling, samlet søppel og gått ut med, og, som deg, fått unna småting som vanligvis ligger å slenger i evigheter.

MEN, jeg merker det i hoftene og bekkenet nå ja, vralter som en gakk-gakk nå. Huff, jeg som har jobb i morgen da :(

Skrevet

vi skal ha vaske dag i morgen. *jippi*:)

dere er så flinke atte, phu... kjenner det værker i ryggen av bare å lese om det;))) hihi.

Men fint å få litt orden, får så god samvittighet etterpå=) Jeg for min del er flink til å rydde og sånne ting, men er liksom mer tiltak å støvsuge og vaske. syns også det er tungt... Flisene på badet skulle vært skrubbet samt dusjen... Vel den tid den sorg:) hihi

Skrevet

Flink du er!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

akkurat den tanken slo meg også siden hun fikk den ryddemanien over seg, hørtes nesten ut som fødsel er nære ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...