minførstebaby Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Heisann... Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt en billigt trestetoskop?? Takk
minførstebaby Skrevet 19. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 19. august 2007 Har så lyst å høre fosterlyd om det er mulig ennå...Har ikke termin før 28 februar....
Erisa* Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 Hei! Det er nok for tidlig å høre noe med sånt jordmorstetoskop, du må i alle fall være dreven hvis du skal få det til. Jeg er 18 uker på vei, og vi hører ingenting med jmstetoskopet. Jeg kjøpte mitt hos en forandler som selger medisinsk utstyr når jeg kjøpte annet utstyr til skolen (legestudent...), men jeg tror det går an å få kjøpt det hos en bandasjist. Jeg fikk mitt for ca 60 kr, med litt rabatt og sånn, men du får det nok til under hundrelappen.
minførstebaby Skrevet 19. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. august 2007 Er det mulig å få bestilt en over nettet???? Noen som har en side?
Pregnosaurus 22/8/07 Skrevet 19. august 2007 #5 Skrevet 19. august 2007 Iflg legen min er det bare tull å kjøpe det, siden du må ha spesiell utdannelse for å i det hele tatt høre noe gjennom disse. Hva med et legestetoskop istedet? eller en god gammeldags 'dorull-trikset'?
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 19. august 2007 #6 Skrevet 19. august 2007 Dorull... skal funke bra. Eller legg øret rett mot magen. Det gjør min mann. Husker ikke hvor tidlig han hørte hjerteslag, men nå er han dreven, og finner dem fortere enn legen!
Gjest Skrevet 20. august 2007 #7 Skrevet 20. august 2007 Jeg bestillte herfra http://gymo.demostore.no/ god service, rask levering. Jeg bestillte ett vanlig stetoskop, for da kunne jeg lytte og....var engstelig noen ganger men ble beroliget av det og slipper å løpe til lege.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå