Gå til innhold

hva syns dere om dette navnet???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Xena! synes det er et driiitkult navn! men slo det litt fra oss da vi tenkte at det var det ingne som het...men så leste jeg et annet inlegg at det var ei som hette detta....hva synes folk her om det navnet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker det ikke..

Skrevet

Xena, the warrior princess :-) Ser for meg ho fra filmen/serien om Xena.

Kult navn, da :-)

Skrevet

dritkult! er såå lei av de vanlige kamilla, marie å de der=) moro med noe skjeldnere!

Skrevet

Jeg liker godt Oxana, kan også kalles Xana, Xena ble litt annerledes, men like fint som Xana.

Skrevet

Liker det ikke.

Skrevet

Sorry, likte det ikke. Men det er ditt barn :-)

Skrevet

Kattenavn...? Og Xena, warrior princess. hadde ledd meg skakk om jeg hørte om en unge som het det tror jeg.

Skrevet

nei, det som å kalle gutten sin Tarzan. Altså fullstendig latterlig i mine øyne.

Skrevet

sikkert kjempegøy den dagen hun begynner på skolen og blir ropt opp foran et par hundre andre : (

 

veldig vondt for barn hvis de føler seg annerledes en andre, tenker du ikke på det eller? Ja det er kult å ha et annerledes navn når man blir voksen, men ikke akkurat i barne- og ungdomsårene når det er viktig å være en del å gjengen og ikke skille seg for mye ut!

Skrevet

nei, liker ikke å oppkalle etter tegneseriefigurer...

Skrevet

Fryktelig.

 

Jeg forbinder det med Xena the warrior princess og ei texansk lesbe på omtrent 200 kilo jeg møtte en gang. Hun var ikke særlig hyggelig, heller.

Skrevet

Kan jo hende vi har en god norsk avlegger til Ricky Lake-programmene innen hun er voksen, selvsagt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...