Gå til innhold

Noen som er rundt uke 18??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor store er magene deres? Kjenner dere liv? hvor gamle er dere og hvor i landet bor dere? hehe.. Mange spørsmål på en gang dette her:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg er 18+2, er 24 år og bor i Bergen.

Magen min er tydelig både om morgenen og kvelden, jeg var ganske slank i utgangspunktet og begynte å få mage rundt uke 13. Har kjent liv i to uker, nå kjenner jeg det daglig og det går til og med an å kjenne sparkene på utsiden av magen!

Du, da?

Skrevet

Jeg går inn i min 18 uke på mandag!! Har begynt å kjenne liv så smått men som regel på kveldstid. Og det er ikke store bevegelsene jeg kjenner:) Men en eller annen gang kjennes det godt!! Samboer sier babyen øver på brassespark:)

Når jeg står opp så er magen lik den var før jeg ble gravid, men på kvelden etter litt mat så er den større... men tror ikke noen kan se d på meg at jeg er gravid!

Men jeg ser godt magen når jeg ligger på rygg... den står litt opp:)

Er fra trheim, og blir 24 når baby kommer:)

Skrevet

Hei, magen min er ganske stor, skal vel snart over i uke 19, og det er 3. svangerskap, magen kommer fortere da. :) Kjenner liv, men denne gangen er morkaka på fremsiden, så det er mest liv på sidene. Det har jeg kjent siden 12-13 uker. Jeg er 30 år, og bor i Ålesund. :)

Skrevet

Jeg er 18+1 og magen viser nå:) (se bilder på profilen min)

Jeg bor i Sandnes ved Stavanger og er 23, snart 24 år.

Skrevet

Er gravid med tvillinger..gutt og jente..18+2.

Magen har akkurat begynt å komme såvidt...har kjent liv siden uke 16.

Bor i stavanger og er 35 år

Skrevet

Hei!

Jeg er 18 uker i dag og er like stor som da jeg var 7 måneder på vei med førstemann....

Her sparker det masse, men babyen slutter alltid når pappaen skal legge hånden på magen. Skjer hver gang!

Jeg er 32 og bor i Bergen. :-)

Skrevet

Jeg er 18+5 idag og har temmelig stor mage. Tror det er mulig å se at jeg er gravid, og ikke bare litt kvapsete. Hehe. Har kjent spark en stund og kjenner det så og si hver dag. Kiler masse nederst i magen, særlig på kvelden når jeg slapper av. :)

Jeg er 24 år og bor i Oslo. :)

Skrevet

jeg er 18+1 i dag å er ganske stor,var med en venninne på fødsel 8 august å jordmora trodde jeg skulle ha om 3 mnd:) hehe...mini er temmelig aktiv å godt er d da:) jeg bor på sola å er 28 år.

Skrevet

uke 18 i morgen, og er kjempestor, minste sfmålet jordmor fikk tatt (ved å dytte livmor ned og inn)var 19 cm, er skikkelig stor hele dagen, om jeg ligger på rygg eller står...sånn ca slik jeg var i 6 mnd med min første :) men har ikke kjennt noe særlig med liv før nå den siste uken.

Skrevet

Hmmm...om dere har så store mager som dere skriver så er ikke bare pga barnet iallefall!!heheh

Jeg er 18+6 og har en liten kul p magen på morgenen.På kvelden er den stor og oppblåst.(luft + kynnere) Er 38 snart og er innflyttet østlending i Rogaland.

Har ikke kjent noen spark ennå, bare at livmoren strekker seg. Men mener jeg kjente to dult i går.

Skal på neste ul om 3 dager. Gleder meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...