Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke sikkert jeg og oda kommer på onsdag da shopping turen vår i går endte på legevakta med hjernerystelse. Nesten litt komisk egentlig . Var så fornøyd med kuppet jeg hadde gjort på salget at jeg gikk rett i jernforhenget - det de fleste butikkene har foran når de stenger. Er kvalm og svimmel enda og måtte visst ta det veldig med ro iflg. legen . Jaja. Håper jeg blir iform til å se dere onsdag .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj guri malla, så skummelt! Hvordan gikk det for seg og gikk det greit med Oda? Uff, stakkars deg, det var jo en merkelig situasjon men sikkert veldig ekkelt. Det er vel sånn at du ikke kan sove når du har hjernerystelse? Håper du blir bedre så du kan bli med!

Skrevet

Stakkars deg! Det er ikke så greit å være på salg i ammetåke?? Håper virkelig du kommer deg raskt og at du kan stille på treff til onsdag!

God bedring!

Skrevet

Ej, så kjedelig da! Håper det ikke blir for slitsomt å være mamma nå da. Husk at man ikke bør presse seg når man har hjernerystelse. Vil vel ikke ha permanent ammetåke heller :)God bedring!

Skrevet

God bedring. Håper at formen blir bedre snart.

Skrevet

Uff, hørtes fryktelig vondt ut! Håper kvalmen og svimmelheten gir seg og at du føler deg bedre.

Jeg går også rundt i tåka og det er utrolig at jeg ikke har slått meg skikkelig. Nå er det mest rumpa jeg dunker borti ting med da (den er visst blitt litt større enn det jeg husker). Har sluppet unna så langt med noen saftige blåmerker:)

Håper du føler deg pigg nok til å komme på treffet på onsdag.

Skrevet

Uff da, hørtes IKKE godt ut nei!

Du må ha riktig god bedring

Skrevet

oi, dette hørtes ikke bra ut. God bedring!

Skrevet

Uff, håper det går bra med deg nå, så du kan være med på treffet du også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...