eple72 Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Ikke sikkert jeg og oda kommer på onsdag da shopping turen vår i går endte på legevakta med hjernerystelse. Nesten litt komisk egentlig . Var så fornøyd med kuppet jeg hadde gjort på salget at jeg gikk rett i jernforhenget - det de fleste butikkene har foran når de stenger. Er kvalm og svimmel enda og måtte visst ta det veldig med ro iflg. legen . Jaja. Håper jeg blir iform til å se dere onsdag .
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Oj guri malla, så skummelt! Hvordan gikk det for seg og gikk det greit med Oda? Uff, stakkars deg, det var jo en merkelig situasjon men sikkert veldig ekkelt. Det er vel sånn at du ikke kan sove når du har hjernerystelse? Håper du blir bedre så du kan bli med!
Millapril Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 Stakkars deg! Det er ikke så greit å være på salg i ammetåke?? Håper virkelig du kommer deg raskt og at du kan stille på treff til onsdag! God bedring!
heiamagen Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 Ej, så kjedelig da! Håper det ikke blir for slitsomt å være mamma nå da. Husk at man ikke bør presse seg når man har hjernerystelse. Vil vel ikke ha permanent ammetåke heller :)God bedring!
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 19. august 2007 #5 Skrevet 19. august 2007 God bedring. Håper at formen blir bedre snart.
Bellen^2 Skrevet 19. august 2007 #6 Skrevet 19. august 2007 Uff, hørtes fryktelig vondt ut! Håper kvalmen og svimmelheten gir seg og at du føler deg bedre. Jeg går også rundt i tåka og det er utrolig at jeg ikke har slått meg skikkelig. Nå er det mest rumpa jeg dunker borti ting med da (den er visst blitt litt større enn det jeg husker). Har sluppet unna så langt med noen saftige blåmerker:) Håper du føler deg pigg nok til å komme på treffet på onsdag.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 19. august 2007 #7 Skrevet 19. august 2007 Uff da, hørtes IKKE godt ut nei! Du må ha riktig god bedring
smurfen :o) Skrevet 19. august 2007 #8 Skrevet 19. august 2007 oi, dette hørtes ikke bra ut. God bedring!
Solstråle72 Skrevet 21. august 2007 #9 Skrevet 21. august 2007 Uff, håper det går bra med deg nå, så du kan være med på treffet du også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå