bitteliten24.06 Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Håper det, for vi fikk beskjed om å sette igang så fort jeg var klar....jeg er klar som ett egg, og håper at det stemmer at man er ekstra fruktbar etter en SA.Noen som vet?? Mistet i uke 5, så det var ikke så langt på vei. Ønsker oss så veldig et snusklusk:0) Ha en fin kveld alle sammen!!
BabyButterfly<3fødeklar Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Hei leit å høre at du mistet... Jeg har også blitt fortalt at man er mer fruktbar etter sa. Men vet ikke om det er sant, eller om det var en billig trøst? Kan jo håpe!! Jeg mistet da jeg var 10+4. Dette er 7 uker siden nå, og har enda ikke fått mensen, og heller ikke testet positivt på grav.test... Så håper kroppen snart er tilbake på spor slik at spiren setter seg Lykke til!!! Klem
stratosen_er mamma_ Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 jeg mistet i sa i mai, og begynte å prøve igjen med en gang men jeg har ikke blitt gravid enda...har ikm på torsdag men kjenner at tanta er i anmarsj:P håper det går fort for deg å bli gravid igjen..det er no hersens dritt og gå å vente på å bli gravid igjen..menmen klem
casper`s mamma Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Jeg mistet i sa i uke 7 det var 29 juni,fekk mensen tilbake 1 august, jeg fikk veskjed om å vente til jeg hadde hatt mensen en gang før vi prøvde igjen, og fikk vite at man er mest fruktbar i 6 uker etter en sa. jeg skal teste 1 september, håper den er positiv!!
Nr3 i 2012 Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 Jeg mistet i sa januar 06. 14 dager etter var jeg gravid igjen og har nå en liten gutt på snart 10 mnd! Håper det går fort for deg og! For meg hjalp det veldig for å kommer over sorgen over å ha mistet. Ønsker deg lykke til!
bitteliten24.06 Skrevet 20. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. august 2007 Tusen takk for at dere deler dette med meg:) Jeg kjenner eggløsningen er på god vei, har sånne vondter........ fikk svak positv på el test,men det er vel ikke helt riktg eller?????? eller er det mulig med svak strek? lykke til alle sammen!! klem**
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå