Skrømti Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Jeg skal visst gifte meg ganske så snart, gitt, og lurer på om noen vet om brudebutikker i nevnte distrikt? Slike butikker er ikke noe jeg legger merke til til vanlig liksom, så jeg kommer ikke på noen..
mor_til_Kristoffer Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Hei du! Jeg vet om 4 sånn i farta - men vet ikke navnet på alle. Begynner i Stavanger.... Der er den på Madla (husker ikke navnet), så har du Miranda på Kvadrat, Så har du en på Bryne (husker heller ikke navnet, men den ligger i Storgata), og så er det en på Orstad/Kverneland i Klepp Kommune (husker ikke navnet på den heller). Håper dette hjelper og lykke til!!
olla Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 Brudesalongen på madla miranda på Kvadrat En brudebutikk i Stavanger, ved Breiavannet
imsdal med julesmak Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 http://www.bryllupsweb.no/brudesalonger.html Her var det en oversikt over hva som finnes i distriktet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå