Babyheaven OVERTID:( Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 mye fødestøv ønskes her!!!!!!!!!!! Vært moden og har hatt åpning i 14 dager nå, og slimproppen gikk for 14 dager siden også. Veslemor ligger i sete og jeg skal føde vaginalt, og for en uke siden ble hun estimert til 4000 g. Er så utrolig lei og tung nå,vil bare ha ut go`' jenta vår nå. Tror jeg snart blir sprø her. Har hatt rier av og på siden uke 35,men det stopper opp igjen hver gang.. gjett om det er noen som er skuffet her da a???? Er 3 dager siden termin nå...... og jeg som har gått med følelse fra dag en av at jeg kom til å føde alt for tidlig... så feil man kan ta.. Noen gode tips her? sex har IKKE hjulpet. fy og fy
Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Uff! Stakars deg da - fødselsprosessen blir jo så lang når man har så mye smerter og det skjer så mye dagesvis i forveien. Føler med deg og krysser fingrene for deg og babyen! Hold humøret oppe! Den kommer jo snart! Jeg har flere uker igjen og vil sikkert trenge de samme rådene som deg mot slutten når jeg er møkklei, (dvs det er jeg jo allerede...) Sex, gå i trapper, husarbeid, lakserolje, powerwalk, sterk mat osv... Men, de sier jo hos jordmora - babyen kommer når den kommer...! Bare ikke sett i gang noen spillopper som medfører sjokk-fødsel, det kan visst være ganske kjeept har jeg lest her inne.. (plutselig skjer det noe, mens man er så negativ og lei at når de virkelig signalene kommer er man så pesimist at man tenker - "pøh! sikkert ikke noe nå heller" - så vups er man på vei til sykehuset på overtid - Ikke noe kuult det heller da....!! :0) Backseat fødsel....!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå